1.2" 100sh Extreme Fireworks Show Magnum Vuurwerk

Bericht vanuit Breda vuurwerk!! We krijgen allemaal de Showdown ipv de EFS. Helaas. We will see

Beste klant,
We merken dat er naar aanleiding van de Extreme Fireworks Show / The Showdown vragen zijn bij enkele klanten. Vandaar dat wij - eerder dan gebruikelijk - communiceren over dit product. Mochten er naar aanleiding van onderstaande nog vragen zijn dan verzoeken we je contact op te nemen via [email protected].
  • Wij hebben begin dit jaar januari de Extreme Firework Show besproken en ruim georderd op het kantoor bij Broekhoff
  • Toen deze bestelling bevestigd was hebben we een fractie (<20%) in de online verkoop gezet omdat hier vanuit onze klanten veel vraag naar was
  • Afgelopen zomer zijn wij geïnformeerd dat de Extreme Firework Show niet geleverd kon worden in deze doos. Maar dat als alternatief de Showdown doos zal komen
  • Deze is door Broekhoff gecommuniceerd als een kopie - we hebben hem (helaas) niet getest dus gaan uit van de informatie vanuit de importeur
Dan begrijpen we dat er onduidelijkheid is of het een exacte vervanger is, maar hopelijk kunnen we de (kruit)zorgen wegnemen:
  • Vorig jaar hebben wij last-minute de Extreme Firework Show ontvangen vanuit Broekhoff als vervanger
  • Dit is ook een omlabeling van de Nuclear Sunrise waarvan we een demofilmpje (van voor de vorige verkoopperiode) kunnen zien via een conculega
  • Dit was ook het fimpje dat we ontvingen voor de Extreme Firework Show, en nu ook voor The Showdown. Zie hier de showdown:
  • Dan leen ik een filmpje van Pyro_038 (dank als je deze nu ook ontvangt) van youtube (
    ) en zie je een beperkte verandering, waarover dus ook onduidelijkheid is
Welke versie EFS/Showdown in de straat komt laten we in het midden, wij gaan volgens de laatste afstemming met Broekhoff The Showdown uitleveren. Omdat het volgens Broekhoff een kopie is hebben we vertrouwen in dat Broekhoff weer een topproduct zal afleveren en jullie als klant hopelijk tevreden zullen zijn.
Indien bovenstaande niet de voorkeur heeft bieden wij de mogelijkheid de bestelling (in zijn geheel) te annuleren.
Laat het ons gerust weten als er vragen zijn - wij zijn voornamelijk via de mail goed bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Team Bredavuurwerk

In ieder geval communicatie vanuit Breda Vuurwerk. Niet dat de situatie nu helemaal duidelijk is aangezien ze aangeven dat ze in het midden laten welke versie in de straat zal staan. Jammer dat het zo gelopen is. Ik heb er echt wel vertrouwen in dat The Showdown een goed product is maar iedereen heeft de EFS besteld omdat die overal bovenuit stak en sommigen rijden daar dan ook een behoorlijke afstand voor. Dan is het natuurlijk een grote teleurstelling als je een vervanger krijgt.

Ik heb voor mezelf besloten dat ik de bestelling maar laat staan omdat ik er vertrouwen in heb dat het een mooie box is maar ben toch ook wel enigszins teleurgesteld.

De winkelier is afhankelijk van de leverancier, ook de chinees kan fouten maken natuurlijk. Goede communicatie van Breda vuurwerk vind ik.
Sowieso heb ik vertrouwen in broekhoff/magnum producten, zijn staan de laatste jaren echt aan de top.

Erg jammer dat je na telefonisch contact te hebben gehad hierover alsnog te horen krijgt dat de EFS vervangen gaat worden.

Wel heb ik alle vertrouwen dat Magnum/Broekhoff met deze Showdown een mooie compound op de markt brengt, maar voor nu blijft wel de vraag of hij net zo presteert zoals de bewezen EFS, waarvan meerdere dachten deze te gaan krijgen. Tikkeltje teleurgesteld wel maar het is wat het is helaas.

Ik hoop dat deze nog ergens op een demo geschoten gaat worden ( mits op tijd binnen ) en dat we positief verrast kunnen zijn over deze vervanger.

Jammer dat de huidige bestelling niet door gaat. Echter heb ik vertrouwen in de vervanger en vind ik het netjes van Breda dat wij deze box als vervanger krijgen (die duurder is).

Het staat iedereen verder vrij om te annuleren, waarbij een eventuele lange rit niet meer noodzakelijk is en alleen een teleurstelling rust.

Jammer dat de huidige bestelling niet door gaat. Echter heb ik vertrouwen in de vervanger en vind ik het netjes van Breda dat wij deze box als vervanger krijgen (die duurder is).

Het staat iedereen verder vrij om te annuleren, waarbij een eventuele lange rit niet meer noodzakelijk is en alleen een teleurstelling rust.
Zoals in de mail van Breda te lezen is, ( of mijn vorige post) komt Breda zelf niet met dit idee op
vervanging. Magnum/broekhoff heeft de Showdown zelf als vervanger/kopie gegeven voor wat betreft de EFS. Wel erg fijn dat Breda dit met ons communiceerd.

En zit ie in kooooooooi?!?!?!

dance-music.gif

:p

(niet al te persoonlijk oppakken, Thomasz :wink: )

Back
Bovenaan