Magnum is natuurlijk geen freakwinkel, die veel makkelijker al vroeg in het jaar overgebleven artikelen in de bunker en opgekochte rest voorraad kan verkopen. Magnum is een importeur/lijn vanuit de importeurskant die afhankelijk is van verkooppunten.
Vanuit die kant gezien dus niet gek dat zij...