Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Daar is dan de topic waar niemand op zit te wachten. Laten we vooral hopen dat dit geen hot topic wordt!

Hieronder een overzicht van producten per importeur waarvan er bevestiging is dat deze niet komen i.v.m. niet voldoen aan de eisen importeur, afkeur in China of afkeur door IL&T.

Laat hieronder weten welke nog meer afgekeurd zijn.
LET OP: Alleen als je bericht heb gekregen of gezien hebt van importeur of winkelier! Dit om speculaties en verwarring te voorkomen. Bij voorkeur een bronvermelding toevoegen en de reden waarom het product niet geleverd zal worden indien bekend. Dit zal dan achter het product aangegeven worden met (A) voor afkeur, (L) voor een leveringsprobleem of (O) voor overig.

Voor alle genoemde artikelen geldt dat het afkeur van één specifieke batch betreft in sommige gevallen kan het zijn dat een artikel nog wel geleverd wordt omdat er een andere batch beschikbaar is die dus niet afgekeurd is.

GBV-WECO

6309 Whistling Rainbow (o) - Professional Style (bron: Dealer)

LESLI

6618 Sakura Sheisin (O) - XQlusif Vuurwerktotaal / Lesli (bron: Dealer)
06454 East meet West - Riakeo (bron: Dealer)
04485 Ghost machine 2.0 - Showboxes (bron: Dealer)

Vulcan
1666 Saturn Missile 200s (Vulcan) (bron: Dealer)

Laatst bewerkt:
Dat dit topic maar zo leeg mogelijk mag blijven. Maar ik ben er weer bang voor en benieuwd welke importeur het IL&T dit jaar op de korrel heeft

Ik begrijp uiteraard dat meerdere van jullie zeggen "hou het hier maar zo leeg mogelijk" maar de realiteit is helaas anders. De importeurs houden de hele zomer al een slag om de arm als het gaat om het op tijd binnen komen van alle artikelen en/of de complete bestelde aantallen die zij in China hebben georderd. Eerder dit jaar hebben we kunnen lezen over de zware regenval en overstromingen in China. Dat heeft vertragingen opgeleverd. Daarnaast zijn de afgelopen weken veel fabrieken langer dan normaal gesloten geweest vanwege de extreme hitte. En er komt weer een feestperiode aan waarbij in China iedereen behoorlijk lang vrij heeft. Tot slot nog de extra tijd die nodig is om om te varen via De Kaap vanwege de Houthi's. Het helpt allemaal niet mee. Er wordt keihard gebuffeld in China, laten we duimen dat de impact beperkt blijft!

Vroeger hielp het om geen nieuwe producten te bestellen, maar tegenwoordig wordt er zo vaak leegverkocht, dat hè overgeleverd bent aan nieuwe batches en dus in hetzelfde schuitje zit.
De enige uitweg is bestaande voorraad / outlet. Al gaat het daar ook niet altijd 100% goed, helaas (uit ervaring).

Ik hoop ook dat veel de keuring doorstaat, ik hoop ook dat de ècht onveilige producten gefilterd worden. En ijdele hoop: ik hoop dat er niet afgekeurd wordt op 1 te laag vallende ster of 2cm te breed blazende fontein oid. Helaas heb je zeikerds, zifters en als overtreffende trap: IL&T.

Vroeger hielp het om geen nieuwe producten te bestellen, maar tegenwoordig wordt er zo vaak leegverkocht, dat hè overgeleverd bent aan nieuwe batches en dus in hetzelfde schuitje zit.
De enige uitweg is bestaande voorraad / outlet. Al gaat het daar ook niet altijd 100% goed, helaas (uit ervaring).

Ik hoop ook dat veel de keuring doorstaat, ik hoop ook dat de ècht onveilige producten gefilterd worden. En ijdele hoop: ik hoop dat er niet afgekeurd wordt op 1 te laag vallende ster of 2cm te breed blazende fontein oid. Helaas heb je zeikerds, zifters en als overtreffende trap: IL&T.
Dat is nog het ergste, dat producten niet op tijd binnen komen is vaak onmacht, maar afkeur....

En toch heb je ook nog altijd (elk jaar wel minder) nieuwe producten die zo verbazend goed zijn, dat ze de jaren erop weer van mindere kwaliteit zijn ivm afkeurrisico.

En toch heb je ook nog altijd (elk jaar wel minder) nieuwe producten die zo verbazend goed zijn, dat ze de jaren erop weer van mindere kwaliteit zijn ivm afkeurrisico.
Zeker, ik heb al meerdere "net iets te goede" nieuwkomers helaas gemist. Maar mijn budget laat het toch niet toe om alle toppers zelf te aanschouwen. Dus daar moet en kan ik me dus wel bij neerleggen. Soms heb ik mazzel, als er één van die nieuwe parels het jaar erop in de outlet binnengeharkt kan worden.

De eerste dan voor dit jaar. De Whistling Rainbow zal niet binnenkomen. Reden is overig, voldoet niet aan gestelde kwaliteitseisen. Bron is dealer.

Wilde hem al uit een soort van automatisme in de startpost zetten maar dat gaat natuurlijk niet.

De eerste dan voor dit jaar. De Whistling Rainbow zal niet binnenkomen. Reden is overig, voldoet niet aan gestelde kwaliteitseisen. Bron is dealer.

Wilde hem al uit een soort van automatisme in de startpost zetten maar dat gaat natuurlijk niet.
Is aangepast. Helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan