VWC in 2024; tips of suggesties?

Ik weet niet of de vraag reeds al gesteld is maar kunnen topics waarop jezelf hebt gereageerd beter zichtbaar worden? ik vind dat kleine whatsapp tekentje niet heel duidelijk.
 
Staan er dit jaar nog meer importeursbezoeken gepland? Vind die verslagen altijd erg leuk om te lezen, maar tot nu toe is er alleen een bezoek aan Wolff geweest.
 
Heb even door de pagina’s gebladerd, maar kwam het zo snel niet tegen:

Als ik online kom lees in de chat v/d dag graag even terug, maar wanneer er een nieuw bericht wordt geplaatst schiet die weer naar boven naar het nieuwste bericht. Is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?
 
Heb even door de pagina’s gebladerd, maar kwam het zo snel niet tegen:

Als ik online kom lees in de chat v/d dag graag even terug, maar wanneer er een nieuw bericht wordt geplaatst schiet die weer naar boven naar het nieuwste bericht. Is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?
Als je op het brievenbusje klikt boven de chat kun je de hele chat rustig terug lezen.
 
Het topic regels van het forum strookt nog steeds niet met de werkelijkheid omtrent bespreken niet nederlands vuurwerk.

Lijkt me vooral voor nieuwe leden verwarrend, omdat bij het topic expliciet staat 'lees dit eerst'.
 
Back
Bovenaan