Zoekresultaten

  1. Fissah14

    Feitentopic: Officiële Status Vuurwerkverbod & Hulp (i.s.m. HVLV)

    Dat is mooi, dat gun ik de kleintjes ook zeker. Net zo lang doorgaan tot het echt onmogelijk is.
  2. Fissah14

    Feitentopic: Officiële Status Vuurwerkverbod & Hulp (i.s.m. HVLV)

    Persoonlijk heb ik door de jaren heen hele mooie oud en nieuws beleefd, zeker ook toen je overdag met oudjaar nog mocht stoken en ik een jong ventje was met een tasje vuurwerk door de wijk heen. Die tijden liggen al een tijd achter ons, en nu wordt ook siervuurwerk tijdens de jaarwisseling van...
  3. Fissah14

    Feitentopic: Officiële Status Vuurwerkverbod & Hulp (i.s.m. HVLV)

    Typisch VVD, ik zou er nooit op stemmen. Is niet alleen met vuurwerk zo maar met alles eigenlijk, geen knip voor de neus waard.
  4. Fissah14

    Feitentopic: Officiële Status Vuurwerkverbod & Hulp (i.s.m. HVLV)

    Zelfs als de pleuris uitbreekt zal je 1 januari op het nieuws lezen dat het een rustigere jaarwisseling was dan voorheen
  5. Fissah14

    De jaarwisseling met een verbod..

    Verwijderd
  6. Fissah14

    [SHOW] Koningsdag 27 April Katwijk aan Zee! Xena, Evento Fireworks en Pyro Freaks Katwijk

    Had me voorgenomen om niet te filmen maar kon het niet laten toen de salutes de lucht in gingen
  7. Fissah14

    [SHOW] Koningsdag 27 April Katwijk aan Zee! Xena, Evento Fireworks en Pyro Freaks Katwijk

    Ik heb echt genoten van de show in Katwijk, vuurtje is weer volledig aangewakkerd!
  8. Fissah14

    [SHOW] Koningsdag 27 April Katwijk aan Zee! Xena, Evento Fireworks en Pyro Freaks Katwijk

    Zo nu en dan toch ook wat zwaardere salutes door de show heen? De leken mij harder te klappen dan de 400 gram salutes (die gezamenlijk natuurlijk wel voor meer geweld zorgde :P)
  9. Fissah14

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Daar zou ik wel voor in zijn
  10. Fissah14

    Killer Coyote - Predator [Nieuw 2025]

    Verschil tussen wel of geen wind tijdens afsteken is wel groot met deze bak
  11. Fissah14

    Dooft jouw kaarsje langzaam?

    Kaarsje is niet gedoofd maar de ergernis naar onze medemens en hun mening over vuurwerk die alsmaar negatiever wordt groeit met de dag. Vooral honden stront dat niet wordt opgeruimd, katten die in onze tuin kakken, daar heb ik steeds meer ergernis voor. Die beesten zelf kunnen er niks aan doen...
  12. Fissah14

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Ik kom uit Den Haag maar ik woon er niet meer, jammer want had graag op de Mos gestemd. Hoop echt dat hij die monsterzege pakt!
  13. Fissah14

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Het is dat de FvD klein gehouden wordt maar geloof me op veel vlakken hebben ze het beste met de Nederlanders voor, als enige partij eigenlijk.
  14. Fissah14

    Wetsvoorstel vuurwerkverbod België ingediend

    Zeker, maar het gaat mij ook om de jaren daarna :)
  15. Fissah14

    Wetsvoorstel vuurwerkverbod België ingediend

    Ja vind het verwarrend haha, eerst is er een meerderheid tegen een verbod en nu lijkt dat niet zo dus vandaar! Maar goed om te lezen dat het dus nog niet zeker is, ben ik blij om👍
  16. Fissah14

    Wetsvoorstel vuurwerkverbod België ingediend

    Ik probeer gewoon te begrijpen wat er nou precies gebeurd in België ook door onderstaand artikel. Hopelijk komt er geen verbod. https://www.landbouwleven.be/24599/article/2026-02-16/politieke-steun-voor-landelijk-vuurwerkverbod
  17. Fissah14

    Wetsvoorstel vuurwerkverbod België ingediend

    Belgische media zoals VRT, BNR https://www.bnr.nl/nieuws/internationaal/10594600/belgie-overweegt-vuurwerkverbod-onder-meer-om-overlast-nederlands-vuurwerktoerisme https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/02/19/vuurwerkverbod-baarle-hertog-nederland-overlast-vlaanderen-n-va/
  18. Fissah14

    Wetsvoorstel vuurwerkverbod België ingediend

    Ik lees juist overal dat het algeheel verbod er gaan komen in België waarschijnlijk vanaf 1 december 2026 al. Dus waarom zouden ze dan alleen knalvuurwerk verbieden volgens jullie?
  19. Fissah14

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Voor antwoord op vragen kan je gewoon de hele rambam in ChatGPT gooien, dus dat komt wel goed
Back
Bovenaan