Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens de media komen daar nog steeds al die zware knallers vandaan...volgens mijn zijn de meeste partijen nog steeds tegen een verbod, wel voor strengere regels bv geen knal meer, maar dat is toch al niks meer in Belgie
Volgens de media komen daar nog steeds al die zware knallers vandaan...
Zijn geen buskruid knallers flasch knallers zijn aantal grammen al wel terug gedrongen maar op die filmpjes zijn ook veel romijnse kaarsen kunnen ze wel uit de handel dan maar halen en ook in duitsland mischien alleen maar compounds verkopen ook Nederland veiligst stabielste en minste kans op misbruik . Toch weer romijse kaarsen weer de boven toon voeren in die filmpjes op elkaar schieten enzvolgens mijn zijn de meeste partijen nog steeds tegen een verbod, wel voor strengere regels bv geen knal meer, maar dat is toch al niks meer in Belgie
Mochten ze het halfbakken knalvuurwerk wat je in België nog kan kopen bij de zuiderburen verbieden zou ik er geen problemen mee hebben. Vroeger vond ik Belgisch knalvuurwerk leuk. Haalde het daar jaarlijks in mijn tienerjaren. Tegenwoordig vind ik het totaal de moeite niet meer en stook sinds oude voorraad vlinders en nitraten tijdens corona op ging ook geen knalvuurwerk meer. Dat Oost-Europese spul kan je leuk vinden, vind het persoonlijk veel te lomp hard. Maar soms wel leuk om te zien als er toevallig van die gasten mee bezig zijn.volgens mijn zijn de meeste partijen nog steeds tegen een verbod, wel voor strengere regels bv geen knal meer, maar dat is toch al niks meer in Belgie
Precies!Zijn geen buskruid knallers flasch knallers zijn aantal grammen al wel terug gedrongen maar op die filmpjes zijn ook veel romijnse kaarsen kunnen ze wel uit de handel dan maar halen en ook in duitsland mischien alleen maar compounds verkopen ook Nederland veiligst stabielste en minste kans op misbruik . Toch weer romijse kaarsen weer de boven toon voeren in die filmpjes op elkaar schieten enz
Belgische media zoals VRT, BNREn waar lees je dat precies overal?
Dit dus, kort maar krachtig en even doorzoeken inderdaad. Verder gewoon rustig blijven en afwachten en als het nodig is rustig inslaan.als je goed leest staat er overweegt, en als je verder zoekt zijn nu de meeste partijen nog tegen verbod wel een paar voor stengere regels maar niet voor verbod
Mag toch ook proberen te begrijpen wat er gaande is. Ik zou je niet aanvallen ervoor maar @wim geeft aan er zijn nog partijen tegen een verbod maar wel voor strengere regels en dat klopt ook.Ik probeer gewoon te begrijpen wat er nou precies gebeurd in België ook door onderstaand artikel. Hopelijk komt er geen verbod.
![]()
Politieke steun voor landelijk vuurwerkverbod
Een voorstel om de verkoop en het bezit van vuurwerk door particulieren te verbieden kreeg op 11 februari brede politieke steun in de Commissie Economie van de Kamer in het federale parlement.www.landbouwleven.be
Ja vind het verwarrend haha, eerst is er een meerderheid tegen een verbod en nu lijkt dat niet zo dus vandaar! Maar goed om te lezen dat het dus nog niet zeker is, ben ik blij omMag toch ook proberen te begrijpen wat er gaande is. Ik zou je niet aanvallen ervoor maar @wim geeft aan er zijn nog partijen tegen een verbod maar wel voor strengere regels en dat klopt ook.
Het is ook zeer verwarrend hoor, meerderheid is er nog niet, en daarbij hopen ze ook een meerderheid te behalen door het Franse deel Wallonië erbij te halen. Nee niets is nog zeker daar en nu het beste hopen ervan dat er geen meerderheid is.Ja vind het verwarrend haha, eerst is er een meerderheid tegen een verbod en nu lijkt dat niet zo dus vandaar! Maar goed om te lezen dat het dus nog niet zeker is, ben ik blij om![]()