Event Ice Tiger

De video. Valt me lichtelijk tegen, wat lange pauzes tussen de cakes. De 30mm klappen er duidelijk uit. Eind cake hele dikke mines en leuke finale. Al met al zou ik toch voor een andere compound gaan met minder gemixte caliber. Die 20mm doen hem toch wat minder heftig overkomen

Ik was bang dat dit echt een deceptie ging worden, maar ik was positief verrast. Hele mooi box en de 20mm shots waren groter dan ik had verwacht. Mijn buurman had de Beast of Burden, die vond ik nog wel iets dikker maar dit was zeker geen slechte box.

Het hele gebeuren met het eerst filmpje en de onduidelijk met de grootte van de kalibers deden mij vrezen voor een fiasco, echter moet ik eerlijk zeggen dat deze box zeker niet tegenviel. Voor het geld zijn er zat betere boxen te halen, dat is zeker, maar uiteindelijk was het toch een leuke box met toch zeker wel grote boeketten van de 30mm, de tijdsduur was ook wel lang wat dit een leuke box maakt voor de standaard mens die wat koopt. Zelf ben ik meer van de rambakken dus deze komt er niet nogmaals in maar hij viel zeker niet tegen!

Deze box ook geschoten. Had er weinig van verwacht en daarom viel hij mij ook enigszins mee denk ik. Boeken waren groot en de 20mm schoten waren oke. Al met al toch tevreden dat ik deze box voor een redelijke prijs heb kunnen kopen. Of hij er volgend jaar weer komt? Nee geef liever iets meer uit aan de Beast of Burden die toch een kaliber groter is.

Vond t echt een top box, op een relatief rustig moment tijdens de vooravond geschoten. Diversiteit -> Top. 20mm -> OK maar geen magnum. 30mm en fanhape -> Top!

Vooral de diversiteit is mij bijgebleven en voor die 198,- die we betaald hebben een mooie showbox.

Wederom een fantastische box met veel speelse variaties. Het is geen Beuker zoals de beast of Burden, maar zeker wel een die je wilt hebben.

Ook deze geschoten dit jaar, als je 1 box zoekt met veel verschillende effecten zeker een aanrader, als je al meerdere boxen hebt met 30mm dan zou ik hem laten staan, valt weg bij veel van deze boxen.

Back
Bovenaan