Exodus

Ok, ok, ok... na een maand wikken en wegen en telkens jou filmpje te checken heb ik m nu net ook maar gehaald.. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een schitterende cakebox, het heerlijke tempo en de prachtige blinkers maken deze cake helemaal af!

Moet het ff zeggen, maar kijk altijd graag naar jou film materiaal. Elke keer genieten van alles wat je afsteekt. "Zoooooooooo" geweldig!

Geweldige cakebox hoor, die overgang van 25mm naar 30mm is erg duidelijk bij deze box, gaaf gedaan. Maar het mooiste vind ik nog wel het enthousiasme, geweldig om naar te luisteren.

Aan enthousiasme geen gebrek in de films van RaideR, heerlijk gewoon! De reacties van jou en de omstanders zijn echt van toegevoegde waarde. Het geeft goed aan hoe goed deze box (Exodus) is. Ga vooral zo door!

Hier in de straat ook de 2016 versie mogen aanschouwen. Een enorm genot om naar te kijken! Enorm kleurrijk en de tempo wisselingen zijn zeer goed te noemen.

Wat een superbox is dit!
Vooral de laatste twee cakes zijn echt bizar.
In mijn beleving nog beter dan vorig jaar.
Genoeg vergelijkingsmateriaal, want ik had dit jaar 26 cakeboxen, waaronder de complete serie van Pangu.
De Exodus staat in mijn top 5.

Heerlijke box dit idd. Grote boeketten, mooie opbouw en afwisseling wat betreft het tempo en een meer dan prima burst.

afgelopen jaar gehad. en dit jaar had ik gelukkig nog een 2016 versie kunnen krijgen , het blijft een gruwelijke bak vooral de overgang van 25mm naar 30 mm is erg mooi, jammer dat hij niet meer op de markt is.

Voor het tweede jaar op rij in de collectie. Prachtige kleuren en de twee laatste cakes hebben ontzettend grote boeketten en enorm harde burst. Ik stak deze box als laatste af het tempo van de laatste cakes mocht van mij wel wat omhoog. Op film met een versnelde Return of the Phoenix en 6x Hexaniet als finale.

afgelopen jaar gehad. en dit jaar had ik gelukkig nog een 2016 versie kunnen krijgen , het blijft een gruwelijke bak vooral de overgang van 25mm naar 30 mm is erg mooi, jammer dat hij niet meer op de markt is.

Niet meer op de markt?:shocked: Heb ik iets gemist?
Dit was 1 van de betere boxen die ik had en staat weer op het verlanglijstje.

Een Exodus met vonkoverslag. Lekker tempo en alsnog heel kleurrijk. Vond het niet eens heel verkeerd eigenlijk.

Back
Bovenaan