Six Best Possible [Uitloop 2018]

Wat een prachtige cakebox was het dit jaar! Grote boeketten, harde burst en mooie effecten. Moet wel zeggen dat het tempo in het begin erg laag lag. Dit is een cakebox die je lekker in de vooravond of na 12u moet schieten, niet om 12u tussen al het geweld. China Red heeft dit jaar maar weer bewezen dat ze kwaliteit kunnen leveren.

Dat ziet er serieus 10 keer beter uit dan vorig jaar! China Red heeft zich goed herpakt en deze producten verbetererd en terug weten te brengen naar het niveau zoals het bedoeld was!

Heb deze box voor het eerst dit jaar. Was aan het twijfelen over CT of deze. Toch maar de six best possible genomen. Weet alleen nog niet of ik om 12 uur met de transbomber moet beginnen of deze bak.... Hoop dat ie ut waard is....

Heb deze box voor het eerst dit jaar. Was aan het twijfelen over CT of deze. Toch maar de six best possible genomen. Weet alleen nog niet of ik om 12 uur met de transbomber moet beginnen of deze bak.... Hoop dat ie ut waard is....

Voor chaos moet je met de transbomber beginnen. Deze schiet vrij rustig en is vooral heel sierlijk.

Om 12 uur lekker rond kijken naar andermans vuurwerk, dan tegen 00.30u beginnen met transbomber en dan deze

Thnx. Denk dat ik wel ff w8 ja. Heb nog 16 andere cakes en ga nog naar Duitsland. Sluiten we met de Six Best af...

Erg goede box dit! Vind dit echt een box om op een rustig moment van te genieten, al zou hij ook prima mee kunnen om 0.00 uur. Heb hem zelf rond 1.30 uur geschoten:

Mocht de box hier aanschouwen bij een van de buren verderop in de straat. Leek op een prof. blok totdat ik op een kortere afstand het label zag. Een zeer mooie box en zeker een aanrader!

Back
Bovenaan