Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Ik wilde hem als finale schieten na de Spectacle Show 120 Maar door de stress toch *knip*

Ik zou hem volgend jaar zeker weer kopen in een aanbieding of als hij bijv: een oplopende snelheid krijgt met een all at once als laatste cake.
Maar zeker geen spijt van deze box!!

Het filmpje is gemaakt door mijn zoon van 11 dus die heeft zn telefoon een beetje rondgedraaid..
Dus het zijn geen prof beelden
Je ziet wel dat het van een meter of 40 afstand moeilijk is om alles in beeld te krijgen.. de boeketten zijn mega!

Op basis van deze film toch overgehaald om er twee te bestellen. Wat een prachtig apparaat zeg. Na een wat mindere ervaring met EVO enkele jaren terug (Thunderstorm line met blinkers :frusty:) hoop ik nu dat men de kwaliteit van het afgelopen jaar heeft weten te behouden. Zo ja, dan alle lof voor EVO.

Nog 2016 zo te zien. Ziet er al top uit, ben toch wel benieuwd naar het effect incl mine met zelfde kruithoeveelheid..

Heb hem nu zelf gezien. De box is goed maar vind hem geen wow factor hebben. De prijs voor een 2kg bak is ook erg stevig. Maar ik weet niet of er meer mensen naar de demo in Aalsmeer waren maar de afstand naar publiek was een beetje op oud en nieuw nivo laat ik het zo zeggen.

Heb hem ook dit jaar, twijfel alleen of ik hem zo laat of verander naar cake 1, cake 4 en dan 2 en 3 tegelijk. Daarna nog 3x blue thunder als afsluiter :)

Ik zag gisteren een filmpje van deze bak op een YouTube kanaal van een medefreak en hij had ook andere doorlontboxen gefilmd. Maar ik vind deze cakebox juist een dikke wow factor hebben en de boeketten waren een stuk groter dan die van andere populaire cakeboxen. Dit is echt een cakebox naar mijn smaak, alleen heb ik het probleem een beperkt budget te hebben en dan past deze er jammer genoeg gewoon niet in. Als oplossing daarvoor koop ik dan de Feuerblitz die een soortgelijke crackling heeft, alleen dan zonder het goud effect natuurlijk. Maar ik kan me dan gewoon niet in de mening van Bakero vinden, maar het is natuurlijk altijd een persoonlijke kwestie.

Twijfel heel erg, maar denk dat ik ook voor de suggestie van dwazer ga. Cake 1, 4 (salvo aan t eind) en dan doorrammen met 2 en 3 gelijktijdig

Ook n idee idd, ik zou dan 1-2-4 doen en 3e AT als laatste met precies klein kietelpauzetje ervoor :D Toch echt zien te scoren komend seizoen

Hehe ik was bang dat met een gekietelde verie de blue thunder wat tegen ging vallen maar ben zeker benieuwd naar de filmpjes. Bij mij staat ie de wachten als 14 23 tegelijk. Zin in!

Heb hem nu zelf gezien. De box is goed maar vind hem geen wow factor hebben. De prijs voor een 2kg bak is ook erg stevig. Maar ik weet niet of er meer mensen naar de demo in Aalsmeer waren maar de afstand naar publiek was een beetje op oud en nieuw nivo laat ik het zo zeggen.

Ik was op die demo. En vond hem zeker een wow factor hebben. Helemaal voor die 7 tientjes :cool:

IMG_8359.jpgIMG_8359.jpg

Zie nummering van de cakes. Volgens mij hoort die ort-30 hier niet bij??en heb ik nu een incomplete snowstorm? Wie weet hoe dit zit? Dank alvast

Back
Bovenaan