Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Zou inderdaad meer verklaren dan een cake uit een hele andere box erin. Ik neem aan dat ze deze processen wel gescheiden houden.

Holy fuck wat een bak. Echt goeie burst en mega boeketten en klappen lekker laag. Filmpje volgt morgen. Twijfel nog tussen de serenity als cakebox van het jaar

Prachtig! Kan niet wachten tot 12 uur tot ik hem zelf kan afsteken :D Nu maar hopen dat het nog droog word. Want het weer is gewoon bagger.

Ik vond de mijne erg tegenvallen. vrij slappe burst bij sommige schoten. Gewoon geen krachtige box.. volgens mij had ik gewoon pech en had ik een iets minder goed exemplaar.. de Golden Power en de Transbomber b.v blaasden deze box helemaal weg.

Hier ook 2017 versie, Ik vondt hem ook erg tegen vallen! (2016 was wel gewoon super)
Veel ploppers en matige spreiding/burst....

Ik had hem hoog in het vaandel staan maar toch wel een dompertje, Zonde!

en een 5 schots finale ipv 10.

Ik vond dit een van de toppers van de avond, dacht dat ik 2017 verse had, maar haf geen mines bij de schoten dus waarsch. Toch de oude versie gehad. Gigantische boeketten, maar een gebrek aan opbouw van tempo maakte hem net niet goed genoeg voor cakebox ban de avond. Film volgt nog

De beste goudbox die ik ooit heb gehad. Prachtig grote effecten en een heerlijk tempo. En eindelijk heb ik eens de vraag gehad, is dit een profblok?? :D

Maar inderdaad, zoals hier boven vermeld, geen blauwe mijnen en geen 10schots finale. Maar ondanks dat hebben we ervan genoten.

Back
Bovenaan