Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Bekijk bijlage 36773Bekijk bijlage 36773

Zie nummering van de cakes. Volgens mij hoort die ort-30 hier niet bij??en heb ik nu een incomplete snowstorm? Wie weet hoe dit zit? Dank alvast

Zoals gedacht was het idd cake 2 van de Ram Bam. Dat past voor geen neter in het geheel en dus was dit de tweede tegenvaller van de avond.. geen blauwe mines ook.. cake 3 en 4 waren wel mooi in effect. Was wel binnen no time voorbij.
Evo: hoe zit dit met die rambam cake? Ik vind dit eigenlijk niet kunnen..

Zoals gedacht was het idd cake 2 van de Ram Bam. Dat past voor geen neter in het geheel en dus was dit de tweede tegenvaller van de avond.. geen blauwe mines ook.. cake 3 en 4 waren wel mooi in effect. Was wel binnen no time voorbij.
Evo: hoe zit dit met die rambam cake? Ik vind dit eigenlijk niet kunnen..

Zou ook niet moeten kunnen.
Maar het is en blijft China waar we zaken mee doen.
En als er honderden cakes worden gemaakt en men is door de hoge werkdruk er even niet helemaal bij kan zoiets altijd gebeuren.
Al wil dat natuurlijk niet zeggen dat het een Standard moet worden.

Gr
Evolution Fireworks

Was een geweldig mooie bak. Zeer goede en zware burst en zeer brede boeketten met een goed tempo. Echt een heel mooi product. Evo top. Deze schaf ik zeker weer aan.

ik had ook de 2017 versie en die was niet zoals het hoort zeg maar, 1x mines geen blauwe kometen en minder crackling. maar zeker het geld waard, de buren hadden de sterren in de voortuin haha:D

Ik had de Snowstorm (2017) bewaard als laatste box en dat was een juiste keuze. De box had een heerlijke burst en knalde lekker laag. Misschien wel iets te laag want als je wilde kon je de sterren vangen. De eindsalvo was heerlijk en een prima einde. Minpuntje voor mij is wel dat ik de Snowstorm iets te eenzijdig vind.

Ik heb er ook 2 tegelijk geschoten in mijn finale serie,waren zeker goed maar ook zeker de rest van wat ik van Evolution had.:)

Persoonlijk heb ik liever wat mear variatie in de opbouw, steeds heftiger en eindigend in all at once bijvoorbeeld, nu kabbelt hii rustig door, wel echt een mooi effect

Saaie bak die 2017/18 versie en erg veel geld wat mij betreft. Dat vond ik ook al voor de 2016/17 versie trouwens.

Tsja, Tis een doos met 1 effect, dan moet je wel van dat effect houden. Ik vond m prachtig! Had de 2017 versie, ook hier ontbrak de mine helaas (met 450gr NEM per cake gelukkig nog genoeg ruimte om er alsnog in te doen). Aangezien t niet helemaal duidelijk was of er een goed eindsalvo in zat, heb ik die er zelf maar in gemaakt. Erg geslaagd! Had graag van wat grotere afstand gefilmd, maar geen ruimte voor helaas:

Saaie bak die 2017/18 versie en erg veel geld wat mij betreft. Dat vond ik ook al voor de 2016/17 versie trouwens.

Waarom vind je dit een saaie bak? Vanwege het single effect? Je moet van dit effect houden anders schaf je deze bak ook niet aan lijkt mij. Ik vond de snowstorm alles behalve saai. Ben dan ook een goud fan. Maar smaken verschillen natuurlijk. Wij hebben ervan genoten.

Tsja, Tis een doos met 1 effect, dan moet je wel van dat effect houden. Ik vond m prachtig! Had de 2017 versie, ook hier ontbrak de mine helaas (met 450gr NEM per cake gelukkig nog genoeg ruimte om er alsnog in te doen). Aangezien t niet helemaal duidelijk was of er een goed eindsalvo in zat, heb ik die er zelf maar in gemaakt. Erg geslaagd! Had graag van wat grotere afstand gefilmd, maar geen ruimte voor helaas:

Prachtig zo! Marchel breng deze alsjeblieft met net zo’n spetterende finale op de markt dit jaar :D

Wij hadden de 2017 versie, wat ik me nog kan herinneren leken het spinners te zijn ipv die blauwe kleur, ik ben nog aan het kijken of deze gefilmd is door iemand, ik vond het zelf een mooie box, met grote spreiding en harde burst.

had hem dit jaar ook, wat een machtig mooie bak. Heerlijk als goud finale met net dat beetje extra. Volgend jaar misschien twee keer in finale.
greeetzz

Dit jaar 2x geschoten in de finale als laatste siercake. Wat een prachtig staaltje vuurwerk. Keiharde klappen en ontiegelijke spreiding! Wauw!

Hij was echt heerlijk ja, hier zou ook zo een 200 schots versie van halen haha. Inmiddels weer besteld voor 2018-2019 :D

Back
Bovenaan