Tilburg 27-07-2008

moontan

VWC lid
Waar: Tilburg
Wanneer : 27 juli
Wie: Katan Vuurwerk
Kaliber: Consument + Prof. (op pottons)
Tijdstip: 23.00 uur

Deze show is ter gelegenheid van de Tilburgse kermis
Verdere informatie volgt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals de vorige jaren vermoed ik dat de show geschoten word aan de haven in Tilburg.

Vorig jaar werd er flik gas op gegeven.:)

Bedankt hé Moontan.

Ward.

waar: piushaven
wie: vorig jaar door katan vuurwerk iig
kliber: was vorig jaar dacht ik max 2" en niet alleen consumenten spul.

hèhè, eindelijk eens een show bij mij om het hoekie.
Het was vorig jaar consument met een heel klein beetje prof.

Oww, niet vergeten hea. De Tilburgse Kermis is de grootste van het land:rolleyes:

tilburg

tilburg

"Het was niet alleen consumenten spul" er werden ook een flink aantal romeinse kaarsen weggeschoten.

gr,
500gram

is er iemand van plan om te filmen bij deze show ??? , want ik moet kiezen tussen fotograferen en filmen :cry: .

Laatst bewerkt:
Zoals de vorige jaren vermoed ik dat de show geschoten word aan de haven in Tilburg.

Vorig jaar werd er flik gas op gegeven.:)

Bedankt hé Moontan.

Ward.

haven??
een beetje een groot woord vind ik:shocked:
Ik kreeg onlangs te horen dat het max. 3'' inch is voor dit jaar.
omdat het binnen de bebouwde kom is.

wie van jullie kan ik daar trouwens verwachten:rolleyes::D

Ben er vanavond ook, alleen vraag me af of het wel echt 100% doorgaat,, weeronline.nl voorspelt regen-onweersbuien aan

niet dat straks 1 uur en 15min+- voor niks reis :rolleyes:

ik neem film camera mee en het wordt bij de haven op pottons geschoten :bye:

Laatst bewerkt:
Ben er vanavond ook, alleen vraag me af of het wel echt 100% doorgaat,, weeronline.nl voorspelt regen-onweersbuien aan

niet dat straks 1 uur en 15min+- voor niks reis :rolleyes:

ik neem film camera mee en het wordt bij de haven op pottons geschoten :bye:

hèhè, dat wou ik ook al doen!
in ieder geval de voorbereidingen zijn al getroffen.

Laatst bewerkt:
Zo, Ik ben net terug van de show.

Nadat we met een stel freaks een bbq hadden gehouden bij iemand thuis gingen we naar de show.
De show was echt Geweldig, Er werd echt hard gas gegeven en flinke salutes. We stonden ook lekker dichtbij, Op een metertje of 30/40

Er hebben een aantal mensen Gefilmt en foto's gemaakt. Die binnenkort online zullen komen.

Ward.

Zo ben eindelijk thuis! helpen opbouwen, filmen, helpen afbreken + thuis afgezet :cool: ken niet beter zou ik zeggen :)

Film komt morgen online.

En was ff leuk om ward, damianus, thunderboy, gysjuh, sisser en nog stel andere freaks te spreken :D

Zo ben eindelijk thuis! helpen opbouwen, filmen, helpen afbreken + thuis afgezet :cool: ken niet beter zou ik zeggen :)

Film komt morgen online.

En was ff leuk om ward, damianus, thunderboy, gysjuh, sisser en nog stel andere freaks te spreken :D

Goed bezig, ben benieuwd naar de film. Wat heb je zoal gedaan bij de opbouw?

Niet echt veel, gewoon helpen dozen showen naar de "potton/boot" wat neer zetten, rekken vullen met de candles etc.. :wink:

Hier is de film: Klikkerdeklik (Rechtermuisknop doel opslaan als...)

Had iedergeval een mooi plekje! :bye:

Ben benieuwd naar je film, alvast bedankt.
Ik zal hem vanavond thuis bekijken.
Mijn baas vind het niet goed als medewerkers overdag tv kijken. :p
Later......

alvorens de show een prachtige dame aan het touw, of gordijn wat het ook is.

overigens het was geen ponton maar een boot.
ik zal mijn filmpje ook uploaden, dat is vanaf de voorkant gefilmd.

ìk denk dat michael alles al heeft gezegt met zijn (top) film , dus van mij geen uitgebreide review in iedergeval , wel wil ik ff zeggen dat het super gezellig was met de andere freaks , en dat ik genoten heb , dus deze keer complimenten aan katan :rolleyes: .
ik heb tijdens en voor de show veel foto's gemaakt , maar wegens , verkeerde instellingen van m'n canon eos 350 d , geen statief bij hebben , en flinke rook op sommige momenten , zijn de foto's zwaar mislukt , en is het 't niet waard om online te zetten :cry: .

btw , ik heb 'n kort filmpje gevonden van het brabants dagblad : http://www.brabantsdagblad.nl/video/regionieuws/article3475435.ece

Zeg nou niet Damian dat de foto's mislukt zijn, ik wil ze dolgraag zien, ook al zijn ze misschien wat slechter dan normaal. Please?

Back
Bovenaan