De Chainthunder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had Alpeco berichtje gestuurd over de ChinaThunder 500sh.

Mijn vraag was.

Hallo Alpeco ik wou zeggen dat ik zeer tevreden over het vuurwerk was dat ik van jullie gekocht had alleen had ik een chinathunder 500shots en die deed het niet al te best, Hoe komt dit elk jaar deed deze het goed behalve dit jaar?

Kreeg Berichtje Terug.

Ik heb voor het eerst dit jaar wat klachten ontvangen ivm de chainthunder 500. Met enkele klachten kunnen we nog niet spreken van een produktiefout.
Wij hebben hierover contact opgenomen met China. De produktieprocedure is nog steeds dezelfde als voorgaande jaren. Oorzaak hebben we dus nog niet gevonden

Dus de fout is nog niet ontdekt.:sad:

Maar ik had onder aan mijn vraag een extra'tje gevraagd.

Wat ik extra vroeg.

komen en er dit jaar nieuwe 2 grams knallers in jullie assortiment ter vervanging van de Trueno's?

Antwoord Alpeco.

Er komen vervangende vlinders van 2 gram ter vervanging van de trueno's.

Dat wil zeggen dat er nieuwe knallers komen en dat de nieuwe knallers een vlinder uiterlijk krijgen met 2 gram sas.
Dus helaas geen Nitrate, wat ik uit het bericht kan halen.

Er staat in de OP dat je de Chainthunder 100 sh. 12,50 per twee stuks is. Is dat ook bij Edruco? Staat niks over op de site namelijk. :D
:bye:

Als deze niet op de site staat, dan is het waarschijnlijk dat deze daar niet verkocht wordt. Als je toch gaat, kan je het beste meteen zien of dat zo is of niet. Er moet toch verschil zijn tussen enerzijds Alpeco en anderzijds Edruco.

Als deze niet op de site staat, dan is het waarschijnlijk dat deze daar niet verkocht wordt. Als je toch gaat, kan je het beste meteen zien of dat zo is of niet. Er moet toch verschil zijn tussen enerzijds Alpeco en anderzijds Edruco.

Ik heb even een mailtje gestuurd en het daarin gevraagd, zal deze week hopelijk wel een mailtje terug krijgen :)

@Nitraat12: :bonk: foutje :D

Had er afgelopen jaarwisseling 6 van 60 schots van zena en 1tje van 500 schots van bonbridge. Ik moet zegen dat die van bonbridge super was maar die van zena was behoorlijk slechte kwaliteit. ten eerste vond ik de knal iets zachter maar vaak zijn die dingen heel primitief in elkaar geknoopt en du sals je hem uit het papier haalt zitten er nog maar 40 aan en dan gaan er vaak ook nog een zooi niet af. dit kan je voorkomen door alleen de lont eruit te halen maar dan heb je het probleem dat hij vaak uit gaat en dat het tempo behoorlijk laag ligt.

Nieuwe chain 500

Original heeft sinds kort een nieuwe niraatmat op de marktgebracht, Hij is verpakt in een rechthoekige verpakking en is beter geknoopt dan de vorige.

Hij is al te koop bij Zena, En kost 24,-
Ik heb hem vandaag gekocht, En hierbij meteen 2 foto's.

De foto's zijn van slechte kwaliteit, Hoe dat komt weet ik zelf ook niet;

Ruim 14-z05 potten lang.

Lengte: 246 cm.

Zeer binnenkort zal er een filmpje volgen.

Hey,

Ik ga gewoon lekker voor de alpeco versie...

Na de 60 en de 240 sh.... die ook afgelopen jaar weer slecht gingen, zo stak ik de hangende 240 wel 10 x opnieuw aan. Is het voor mij een feit dat original en chainthunders gewoon niet samen gaan....

Groeten,

junky

Waar slaat dat nou toch op, Bedenk wel dat het vuurwerk gewoon handwerk blijft. Er kunnen altijd fouten in zitten, En na 1 wat mindergoede mat meteen de conclusie trekken dat original en de nitraatmatten niet samengaan is natuurlijk onzin.

Dit zeg ik niet om original te promoten, Want als het om de bonbrige matjes ging had ik precies hetzelfde gezegt.

Ward.

zijn reactie over de celebration is gewoon terecht. als je een chainthunder wil hebben moet je gewoon voor de bonbridge gaan. dat wil niet zeggen dat ik open sta voor nieuwe produkten, de 500 shots versie van original ben ik erg benieuwd naar.

ik heb vorige jaren diverse 60, 240 shots matjes afgestoken, en meerdendeel lag erna gewoon geploft of uitgeknald op de grond...... helaas maar waar, dus over een enkele productiefout hoef je niet meer te spreken.

zijn reactie over de celebration is gewoon terecht. als je een chainthunder wil hebben moet je gewoon voor de bonbridge gaan. dat wil niet zeggen dat ik open sta voor nieuwe produkten, de 500 shots versie van original ben ik erg benieuwd naar.

ik heb vorige jaren diverse 60, 240 shots matjes afgestoken, en meerdendeel lag erna gewoon geploft of uitgeknald op de grond...... helaas maar waar, dus over een enkele productiefout hoef je niet meer te spreken.

Heb je hem wel opgehangen? want als je hem naar legt is dat logisch :wink:

Ken ik mij ook in vinden. Wij hadden 2 Chainthunder van Bonbridge die waren helemaal top! Ik had nog een Chainthunder 500 van Original (HDL) op de kop kunnen tikken en die heb ik in totaal 3 keer moeten aansteken, en ben ook niet heel positief over het tempo te spreken. Zaten te veel stukken tussen die gewoon niet vooruit te branden waren (oe, gepaste opmerking), en ben bij de Bonbridge versie nog geen een keer teleurgesteld in het tempo.

Dit allemaal niet omdat ik iets tegen Original vuurwerk heb, want dat heb ik helemaal niet. Maar dat deze combinatie met nitraatmatten niet helemaal lekker gaat, daar ken ik me wel een beetje in vinden.

Het is allemaal een persoonlijke ervaring. Misschien had ik wel een slechte, maar dit is wat ik heb meegemaakt met de HDL en Bonbridge versie.

reactie op nitraat12: dat is niet logisch kijk maar naar de bonbridge versie, totale chaos en minimale weigeraars:wink:

hangend zijn ze inderdaad bezig maar ook dan ben ik van mening dat de bonbridge beter is en minder weigeraars geeft. hierbij moet ik wel melden dat de bonbridgeversie mij afgelopen jaar ook tegenviel. ook veel weigeraars en slecht tempo....

Ik ben opzich best tespreken over die van original(HDL). Ik had geen probleemen hij ging in 1 keer af lekker tempo stond echt tegenieten. Heb geen evaring met die van Bonbrige alleen met de 100 en merkte nou niet veel verschil, kwa tempo/knal.

Maar iedereen z'n eigen mening.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan