Vuurwerkfreak040
VWC lid
proficat allen! helaas zat ik er naast dit keer, ach volgende keer weer beter en deze maar
gewoon zelf bestelen dan haha
gewoon zelf bestelen dan haha

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Winaars gefeliciteerd met deze mooie cale!
Hoeveel mensen hadden het compleet goed, ben ik wel benieuwd naar had ze ook allemaal goed ��
In totaal waren slechts 20 van de 124 goed, en daarvan waren er ook nog 3 die uitgesloten werden van de loting, omdat ze al eerder gewonnen hadden.Al met al een flinke winkans dus.
In totaal waren slechts 20 van de 124 goed, en daarvan waren er ook nog 3 die uitgesloten werden van de loting, omdat ze al eerder gewonnen hadden.Al met al een flinke winkans dus.
Ik had de allereerste prijsvraag gewonnen, ik kan dus verder niets meer winnen? Toch maak ik alleen kans op een extra prijs als ik met alle prijsvragen meedoe, is dat correct? Zo niet dan ga ik ergens anders moeite in steken als jullie het niet erg vinden![]()
Gefeliciteerd iedereen! En nog niet gewonnen. Er zijn nog genoeg kansen bij de lopende en volgende prijsvragen.