Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoop dat het weer nog bijdraait want de komende 2 weken is het alleen maar butweer zo te zien. Alhoewel het altijd nog flink kan veranderen in anderhalf week. Maar zou zonde zijn als het regent.
Sorry maar was het eten 2 jaar terug niet perfect vergeleken met de jaren daarvoor?
En dan nog, het is een festival, gratis inkom, daar bouwen ze nou eenmaal geen restaurant in.
Komop gasten
Hoop dat het weer nog bijdraait want de komende 2 weken is het alleen maar butweer zo te zien. Alhoewel het altijd nog flink kan veranderen in anderhalf week. Maar zou zonde zijn als het regent.
Ik moet eerst tot 4uur werken. Kom dus ook later ergens tussen half 6 en 6.
Prachtige film Joyce. Kijk er enorm naar uit en hoop dat het weer net zo'n topdag wordt als de 2015 editie. Zowel qua weer, vuurwerk, sfeer, organisatie. De Zena Trophy in 2015 was mijn eerste, ik kan dus geen vergelijking maken met voorgaande edities, maar ik vond het eten opzich prima geregeld. Oké er waren wat lange rijen 's avonds, maar de kwaliteit was goed.
Excuus, ik doelde op de drukte an sich. Ik ben een beetje bang dat het terrein straks vol is en ik voor niets ben gereden.
Excuus, ik doelde op de drukte an sich. Ik ben een beetje bang dat het terrein straks vol is en ik voor niets ben gereden.
Echt vol zal het niet snel worden. De locaties waren de laatste jaren erg groot, die konden niet vol.
Ik denk dat dat relatief is dan. Ik vond het echt behoorlijk druk in 2015. Was ook geen pretje overigens, rechtsvooraan bij het hek zitten. Ik zit daar in mijn stoeltje en camera spullen, en na de eindshow besloten ze daar het hek open te duwen en gewoon daarlangs naar buiten te gaan.
Ja, het wordt behoorlijk druk tegen 6'en, in 2014 stonden de auto's in de file om toch nog te komen kijken. Om 12 uur zag je tot in de verte allemaal koplampen van mensen die alleen de eindshow wilden pakken.
Het was wel behoorlijk druk, maargoed als je alleen komt om te kijken is er ruimte zat. Vooraan zal het best dringen geweest zijn, met name voor de camera's. Daar had ik geen last van en daar kan ik dus ook niet over oordelen.
Had me juist bewust niet vooraan opgesteld. Een paar rijen naar achter, en dan rechts bovenop het heuveltje. Daar was het redelijk rustig. Maar niemand toont respect zodra de laatste peony's zijn gedoofd. Gooiden doodleuk dat hek omver en stormden over mijn vriendin en mij heen zowat :').
En tuurlijk kan je geen coulante, correcte houding verwachten van ieder individu, het zijn een hoop aangeschoten en dronken mensen en een grote menigte. Maar daarom vind ik het persoonlijk jammer waar de Trophy in is gevormd. Een massa-festival ipv een vuurwerk festival met freaks.
Een biertje oke, maar dat ik daar tussen allemaal dronken gasten sta met mijn camera, nee bedankt.