Avp

De sfeer zat er al goed in. 1 september zeker weer van de partij! Beloofd weer een ouderwets mooi avp seizoen te worden. Kijk echt uit naar PyroFM, wat heb ik dat toch gemist zeg. :D Tot dan!

Het is weer bijna 1 September en dat betekend de opening van AVP!!

Op 31-8 is het zover en komt AVP weer online voor een nieuw seizoen! Tevens is er weer sinds lange tijd een PyroFM uitzending vanuit een gloednieuwe studio!

Luister op 31-8 vanaf 19:00 op www.PyroFM.nl De uitzending duurt tot ongeveer 22:00 en om 21:00 is AVP weer online!

Het is weer bijna 1 September en dat betekend de opening van AVP!!

Op 31-8 is het zover en komt AVP weer online voor een nieuw seizoen! Tevens is er weer sinds lange tijd een PyroFM uitzending vanuit een gloednieuwe studio!

Luister op 31-8 vanaf 19:00 op www.PyroFM.nl De uitzending duurt tot ongeveer 22:00 en om 21:00 is AVP weer online!

Oke ik dacht dat AVP niet meer bestond

Ik ben met een aantal andere bekenden van o.a. het forum hier, het afgelopen jaar bezig geweest met AVP te vullen met o.a. product topics...
Nog een paar dagen en dan is AVP weer vol gas terug!

Zal AVP TV ook weer terug komen in volle glorie? Ik mis ondertussen de gouden van uitspraken van Pieter zoals:

"How many in a karton?"
of
"Handig zeg, die doorzichtige tasjes."

Zal AVP TV ook weer terug komen in volle glorie? Ik mis ondertussen de gouden van uitspraken van Pieter zoals:

"How many in a karton?"
of
"Handig zeg, die doorzichtige tasjes."

Hahahaha die tasjes uitspraak ja.
Ben een heel aantal jaren terug toen ik stiekem nog 14 was in belgie gaan inkopen met vrienden.
Toen we zeiden dat we op de fiets waren en naar nederland terug gingen fietsen zei de verkoper, o dan haal ik even een tasje voor die pijlen. Vslt anders ook zo op he.
Kregen we de pijlen terug in een doorzichtig tasje met de stokken er volledig uitgestoken.

Fantastisch

Beste forumleden,

AVP gaat zoals de meesten wel weten weer open per 1 september 2017 as.! Om de opening van het AVP seizoen 2017/2018 weer op een "knallende" manier te beginnen verzorgen we daarom 31 augustus 2017 van 19:00u t/m 22:00u weer een PyroFM uitzending! Tijdens deze radio uitzending zal AVP weer de deuren openen voor de grootste vuurwerkliefhebbers van Nederland! :D

We gaan er alles aan doen om tijdens het AVP seizoen maandelijks 1 of 2 terugkerende uitzendingen te houden, ook bekijken we weer de mogelijkheid om een dag voor de landelijke vuurwerkverkoop een "nachtbrakersuitzending" te verzorgen waarbij we de hele nacht LIVE zijn. Daarover de komende tijd meer en hou dit in de gaten op de bekende vuurwerksites of de site van PyroTV.

Check hier meer over deze uitzending en de opening van AVP! http://www.pyrotv.nl/pyrofm-openingsuitzending-31-08-2017/

Tot 31 augustus 19:00u! :wink::bye:

Laatst bewerkt:
Als je al een account had van vorig jaar, kun je je hiermee gewoon weer inloggen.
Laat het seizoen maar weer beginnen!

Zondag 5 November 2017 is het weer zover… Cool Cool

Vanaf 13:00 uur tot 17:00 uur veranderd de radiostudio van ProFM Webradio weer heel eventjes in de PyroFM studio!
Inmiddels zijn de uitzendingen een bekende traditie geworden, en ook dit jaar zullen we weer in de maanden naar Oud & Nieuw toe een aantal speciale PyroFM uitzendingen maken voor de bezoekers en leden van AVP. De laatste jaren zijn deze uitzendingen uitgegroeid tot een begrip, en mogen we rekenen op een groot bereik en aantal luisteraars!

In de uitzending is er uiteraard weer aandacht voor vuurwerk gerelateerde zaken, verzoekplaten, maffe telefoon gesprekken en meer! Als het meezit en lukt zetten we de WEBCAM weer aan zodat iedereen “de show” ook weer LIVE mee kan maken.
Als gast komt Frits Broks van De Rijswijkse Vuurwerkhal naar de PyoFM studio om met ons mee te praten over vuurwerk, en hebben we een DJ die een liveset komt draaien!
Tot de 5e!!

http://www.pyrotv.nl/pyrofm/players/

Back
Bovenaan