Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

Nog 15 nachtjes slapen en dan is het zover.
Hopen op een beetje droog weer.

In Bree 2014 was toch t/m 8 inch wat er geschoten werd?

Misschien een idee voor groepjes die geen vervoer (vooral mbt terugweg) hebben en toch wat alcohol willen nuttigen op de trophy;
Op uitgaansbus kun je ritten aanvragen mits de groep vanaf 10 a 15 personen groot is.Heen en terug voor bepaalde prijs.
En bus rijdt langs meerdere haltes/steden die bij elkaar in de buurt liggen.
Dus voor limburg bijv. roermond-venlo-nijmegen-kalkar.

Ik kom uit regio limburg zuid,dus als ik 20 of meer man kan vinden, had ik allang ritje aangevraagd :-) heb nml ook nog geen vervoer...

Nog 2 weekjes, moet zeggen heb er al onwijs veel zin in.
Ben heel benieuwd wat we te zien gaan krijgen.

Goed geregeld met die bussen en ook supergaaf dat Francois weer komt draaien :devil:

Ook hier ontzettend veel zin in de Trophy, eindelijk weer.
Ben zeer benieuwd naar alle showtjes.

Het komt dichtbij!

Heb sinds kort een relatie en mijn vrouwtje houdt van vuurwerk :D
Hoe mooi wil je het hebben. Leuk hotel gevonden in de buurt, we hebben er zin an!

Misschien een idee voor groepjes die geen vervoer (vooral mbt terugweg) hebben en toch wat alcohol willen nuttigen op de trophy;
Op uitgaansbus kun je ritten aanvragen mits de groep vanaf 10 a 15 personen groot is.Heen en terug voor bepaalde prijs.
En bus rijdt langs meerdere haltes/steden die bij elkaar in de buurt liggen.
Dus voor limburg bijv. roermond-venlo-nijmegen-kalkar.

Ik kom uit regio limburg zuid,dus als ik 20 of meer man kan vinden, had ik allang ritje aangevraagd :-) heb nml ook nog geen vervoer...

Zeer interessant!
Ik denk dat wij met minstens 5 man zijn. Als het concreter wordt zullen dat er zeker meer worden.

De laatste Trophy's mocht je ook gene eigen consumpties etc... meenemen gebeurde door zowat iedereen en volgens mij heeft niemand er problemen mee gehad.
ik heb de laatste Trophy zelfs meerdere mensen met een kleine bolderkar op het terrein gezien.

Je maakt een grapje zeker?
Er wordt een fantastisch gratis festival georganiseerd en dan wil je ze alle inkomsten ontnemen door je eigen eten en drinken mee te nemem? :frusty:

Ik had dezelfde vraag, maar om andere redenen. Ik wil graag een rugzak mee voor een trui, poncho, flesje water, en andere handige dingen. En dan is het gelijk wel makkelijk om te weten wat wel en niet mee naar binnen mag.

Ik had eerlijk gezegd liever gezien dat het festival betaalt is, en dat er dan iets beters wordt geregeld dan 'plasbandjes'. En meer (diversiteit) eetkraampjes. Die wachtrijen waren niet te genieten!

inderdaad ik denk dat de meeste mensen graag zeg een 10 euro hadden betaald als dit beter geregeld was als 2 jaar geleden.

Vanwege een voedselintolerantie ben ik wel gedwongen eigen eten mee te nemen. Dan heb ik indd liever dat in entree betaal dan dat ik een dag geen eten heb :p

Nog wat nieuws over bijvoordeeld de max calibers die geschoten gaan worden?
Dunkt me dat de 8" ricasa's bijvoorbeeld wel de lucht in zouden kunnen of heb ik het mis?

Vanwege een voedselintolerantie ben ik wel gedwongen eigen eten mee te nemen. Dan heb ik indd liever dat in entree betaal dan dat ik een dag geen eten heb :p

Als je erbij meld dat je een voedselallergie hebt, dan lijk me dat geen probleem toch. Dat is hetzelfde als je bijvoorbeeld diabetes hebt, dan moet je ook met een naald naar binnen en/of mogelijk aangepaste voeding.

En voor je overige spullen, je kan het altijd nog terug in je auto leggen als het niet mee naar binnen mag. Niet zo moeilijk doen! ( bedoel ik in het algemeen )

Hopelijk zijn de facilitaire diensten beter geregeld dan 2 jaar terug, man wat was dat een drama, totaal niet berekend op de hoeveelheid mensen. Hetzelfde geld voor de eet/drink gelegenheden, totaal ontoereikend voor het aantal bezoekers.

Back
Bovenaan