Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aangezien het deze keer in Duitsland is, zal het met de facilitaire voorzieningen (misschien) wel beter geregeld zijn. De Duitsers zijn nu eenmaal gek op eten/drinken
Hopelijk ligt er weer geen sloot verstopt net voor de ingang van de toiletten lol.
De laatste Trophy's mocht je ook gene eigen consumpties etc... meenemen gebeurde door zowat iedereen en volgens mij heeft niemand er problemen mee gehad.
ik heb de laatste Trophy zelfs meerdere mensen met een kleine bolderkar op het terrein gezien.
Aangezien het deze keer in Duitsland is, zal het met de facilitaire voorzieningen (misschien) wel beter geregeld zijn. De Duitsers zijn nu eenmaal gek op eten/drinken
Hopelijk ligt er weer geen sloot verstopt net voor de ingang van de toiletten lol.
Ik had dezelfde vraag, maar om andere redenen. Ik wil graag een rugzak mee voor een trui, poncho, flesje water, en andere handige dingen. En dan is het gelijk wel makkelijk om te weten wat wel en niet mee naar binnen mag.
Je maakt een grapje zeker?
Er wordt een fantastisch gratis festival georganiseerd en dan wil je ze alle inkomsten ontnemen door je eigen eten en drinken mee te nemem?![]()
Sorry maar was het eten 2 jaar terug niet perfect vergeleken met de jaren daarvoor?
En dan nog, het is een festival, gratis inkom, daar bouwen ze nou eenmaal geen restaurant in.
Komop gasten
beste mede freaks,
Het Zena Tropy team is nog op zoek naar enkele vrijwilligers.
Ben je 18 jaar of ouder en heb je interesse ? Dan mag contact opnemen met [email protected]
groet