Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

ik neem mijn eigen eten gewoon mee....want na een operatie aan mijn maag gaat vette zooi niet goed komen.
was bij de vorige edities van de trophy ook geen probleem.

Aangezien het deze keer in Duitsland is, zal het met de facilitaire voorzieningen (misschien) wel beter geregeld zijn. De Duitsers zijn nu eenmaal gek op eten/drinken :p

Hopelijk ligt er weer geen sloot verstopt net voor de ingang van de toiletten lol.

Aangezien het deze keer in Duitsland is, zal het met de facilitaire voorzieningen (misschien) wel beter geregeld zijn. De Duitsers zijn nu eenmaal gek op eten/drinken :p

Hopelijk ligt er weer geen sloot verstopt net voor de ingang van de toiletten lol.

Helaas denk ik dat dat niet uitmaakt. Het terrein wordt door de organisatie gereserveerd, en dat is gewoon Zena. Hopelijk hebben ze geleerd van de vorige keer!

De laatste Trophy's mocht je ook gene eigen consumpties etc... meenemen gebeurde door zowat iedereen en volgens mij heeft niemand er problemen mee gehad.
ik heb de laatste Trophy zelfs meerdere mensen met een kleine bolderkar op het terrein gezien.

Die bolderkar was mijn vervoer, daar ik met mijn rechterbeen in het gips zat. Heb je de bolderkar kennelijk net gespot toen ik even drank aan halen was :P
Hij werd inderdaad voor vervoer van de nodige tassen gebruikt.

Vooral die sloot inderdaad! Man, ik ging me daar toch op mn plaat hahaha

Ik had dezelfde vraag, maar om andere redenen. Ik wil graag een rugzak mee voor een trui, poncho, flesje water, en andere handige dingen. En dan is het gelijk wel makkelijk om te weten wat wel en niet mee naar binnen mag.

Precies. Ik zit met die saaie 2 uur tussendoor s middags. Bijna neiging boek mee te nemen, wat lullig is dus dan mss verrekijker en ga ik tussendoor eindje verderop natuur in en dan is een beetje water bij me hebben wel fijn. Of moet ik dan dorst lijden. Terug naar de camping fietsen is ook weer zoiets, al overweeg ik dat ook nog. Dus dacht, ik vraag even. Zou op het terrein echwel wat te eten kopen en een paar colaatjes.

Daarbij is info over regels en faciliteiten anderhalve week vantevoren toch nie zo gek gevraagd, me dunkt.

Sorry maar was het eten 2 jaar terug niet perfect vergeleken met de jaren daarvoor?
En dan nog, het is een festival, gratis inkom, daar bouwen ze nou eenmaal geen restaurant in.
Komop gasten

Sorry maar was het eten 2 jaar terug niet perfect vergeleken met de jaren daarvoor?
En dan nog, het is een festival, gratis inkom, daar bouwen ze nou eenmaal geen restaurant in.
Komop gasten

Inderdaad.. De mascleta begint om 18:00 uur.. als je zorgt dat je daarvoor gewoon goed eet dan trek je het heus wel door hoor tot 00:00 en anders neem je nog iets kleins bij de winkeltjes die ze hebben.. 2015 was het echt goed geregeld vond ik qua eten.. genoeg variatie en ze hadden een soort van plein ingericht waar je alle eettentjes kon zien staan.. Prima voor een snelle hap!

Ik heb persoonlijk nog even contact gehad met de organisatie van de ZENA Trophy 2017. Ze zijn druk bezig met de voorbereidingen en nog in overleg met de instanties over verschillende zaken. Ook over wat wel/niet mee mag het terrein op. Ze doen hun best om z.s.m. duidelijkheid te geven over de "huisregels".

Natuurlijk het is al over ruim anderhalve week, maar je kunt het ook omdraaien: het is pás over anderhalve week. Als je het maar een paar dagen van tevoren weet toch?

Ikzelf ben de afgelopen jaren zo links en rechts betrokken geweest bij de organisatie van diverse evenementen en vooral als je te maken hebt met een nieuwe locatie, waar andere instanties en bestuurders zijn, andere wetgeving, andere partners, enz. dan komt er héél veel bij kijken om dat allemaal in kaart te brengen en alle neuzen de juiste kant op te hebben. Dat kost simpelweg veel tijd. Als je ZENA BE en hun medewerkers een beetje volgt via Social Media zul je ook gezien hebben dat ze de afgelopen weken meerdere keren op en neer naar Kalkar zijn geweest. Dat was niet alleen voor de gezelligheid... :wink:

De vorige edities waren geweldig en op enkele verbeterpuntjes na prima geregeld. Ik ga er vanuit dat het deze editie niet anders zal zijn!!

Beste freaks,

Bij elk festival horen een paar huisregels, ook bij de Zena Trophy.
Hieronder staan ze voor jullie allemaal even op een rij.

Maak vooral veel plezier met z'n allen en hou het gezellig!

Knallende groet,

Joyce (Zena Trophy)

HuisregelsZT17.jpg

attachment.php

beste mede freaks,

Het Zena Tropy team is nog op zoek naar enkele vrijwilligers.

Ben je 18 jaar of ouder en heb je interesse ? Dan mag contact opnemen met [email protected]

groet

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan