Transbomber

Ben het eens met ghoost. Voor 7 tientjes haal je gewoon een heerlijke bak van 2kg in huis waarmee je de buurt op stelten zetten met de wow-factor. Ik heb er inmiddels al 1 bestelt en verheug me nu op oudjaar

@PieterV, daar kan ik ghoost wel gelijk in geven. Op de demo van Rubro worden samples gebruikt die net wat beter zijn dan de productie. Maar eerlijk is eerlijk, de samples zijn wel bijna indentiek aan de productie. Daar moeten we Rubro echt credits voor geven!

Deze cakebox profiteert vooral van het feit dat de bombettes lekker laag komen, van de snelheid, van de salvo's en van de effectsoorten die met weinig gram effectlading al groots kunnen uitpakken.

Overigens word er, zoals in het verslag staat, dit jaar wel voor het eerst uit de productie geschoten omdat de meeste spullen al vroeg binnen zijn.

Daar hebben jullie gelijk in, ook ik heb weer na gisterenavond twijfels over bepaalde producten. Maar ik had het dan ook specifiek over de Transbomber dat deze nagenoeg hetzelfde als op de demo was. Een lekkere betaalbare finale bak.

Gisteren werd die helaas per 5 of meer geschoten waardoor mensen weer geen duidelijk beeld krijgen terwijl die alleen indrukwekkend genoeg is. Ook al snap ik het ook wel weer dat het natuurlijk pronken met producten is waar het gehele publiek ineens van onder de indruk is.

Iemand die de 2017 doosjes (echte dus) heeft gezien en kan vertellen of de tubes dezelfde lengte hebben als vorig jaar? Of mss opgevallen of schiethoogte zelfde of anders was? Lijkt me wel de hamvraag. Kan natuurlijk ook gewijzigde lanceercharge zijn.

Daar hebben jullie gelijk in, ook ik heb weer na gisterenavond twijfels over bepaalde producten. Maar ik had het dan ook specifiek over de Transbomber dat deze nagenoeg hetzelfde als op de demo was. Een lekkere betaalbare finale bak.

Gisteren werd die helaas per 5 of meer geschoten waardoor mensen weer geen duidelijk beeld krijgen terwijl die alleen indrukwekkend genoeg is. Ook al snap ik het ook wel weer dat het natuurlijk pronken met producten is waar het gehele publiek ineens van onder de indruk is.

Al die mensen vonden het inderdaad fantastisch. Maar ook ik ga liever niet naar een demo om daar een verkeerd beeld te krijgen van het daadwerkelijke product. En dat de consument volgend jaar zich niet 2x maar 3x bedenkt waar hij vuurwerk wilt gaan kopen.

Ik woon dit jaar in een nieuw huis. Het huis is gelegen aan een 1 baansweg en daarnaast ligt het treinspoor. De Transbomber ga ik eind van het jaar afsteken op de weg. De crackling wordt breed en laag in de lucht geschoten en raak waarschijnlijk de stroombekabeling gelegen boven het spoor. Weet iemand of dit gevaarlijk is als er wat crackling tegen de bekabeling komt?

Het is dan winter, en de NS heeft dan al zorgen en problemen genoeg. Dus kan dit er ook nog wel bij. :p

Nee eerlijk waar geen idee of dat kwaad kan

Het is dan winter, en de NS heeft dan al zorgen en problemen genoeg. Dus kan dit er ook nog wel bij. :p

Nee eerlijk waar geen idee of dat kwaad kan

Ik heb geen zin dat er iemand op 1 januari een topic opent met de titel: Transbomber legt treinverkeer...:Dplat. Vandaar dat ik het toch maar even navraag

Nee joh, die dingen doorstaan storm, regen, hagel, ijzel en vogelpoep. Die zijn echt niet onder de indruk van een transbombertje meer of minder :)

De stroomkabels geven toch van zichzelf ook vonken af, vergelijkbaar dat met vonken van vuurwerk. M.a.w. maak je geen zorgen er zal totaal niks gebeuren.

Denk ook niet dat dat kwaad kan. Kabels gaan niet zomaar stuk en zullen zeker niet in de fik vliegen van een transbomber.

Leuk dat deze weer komt bovendrijven. Doet mij er aan herinneren dat ik hem in de 2016 versie heb kunnen bemachtigen voor dit jaar. En kijk er erg naar uit!

Back
Bovenaan