RedWire - W-Strobe XXL

Als je budget rond de 1000 euro ligt is dit een prima cake, althans als de openingspost HET product is wat je krijgt. Maar als je niet zoveel te besteden heb, wacht, althans ik, liever tot er zekerheid is.

Ik vind het persoonlijk juist echt een gruwelijke cakebox! Lekker rammen met een prachtig effect, een goede afsluiter/pre-finale van een project of showtje.

Gave box hoor! dit soort producten passen precies in mijn straatje :D dit word voor mij een hebbe dingetje.

Dit zijn de producten die niet mogen ontbreken in een dikke show:D. Mits goed op de demo, zeker aanwezig!

Hoe bedoel je bestaand product?Die in Duitsland is geschoten was een sample zoals in dit topic staat aangegeven.

Hoe bedoel je bestaand product?Die in Duitsland is geschoten was een sample zoals in dit topic staat aangegeven.

Excuses, ik zag een ouder filmpje uit Duitsland op youtube maar daar staat inderdaad bij 'Neuheit 2017'. Buiten dat die tragere versie een sample was ja maar er zijn ook filmpjes van de snellere versie die al 6 maanden geleden waren gezet op youtube.

Excuses, ik zag een ouder filmpje uit Duitsland op youtube maar daar staat inderdaad bij 'Neuheit 2017'. Buiten dat die tragere versie een sample was ja maar er zijn ook filmpjes van de snellere versie die al 6 maanden geleden waren gezet op youtube.

Het blijft sowieso afwachten hoe die uiteindelijk op de markt komt.Kwaliteit zoals uit het eerste filmpje moet haalbaar zijn al weet je het nooit met die chinezen.

Het blijft sowieso afwachten hoe die uiteindelijk op de markt komt.Kwaliteit zoals uit het eerste filmpje moet haalbaar zijn al weet je het nooit met die chinezen.

Daarom eerst even de winkeliers demo's afwachten met dit soort producten. Zijn vaak te mooi om waar te zijn.

Filmpje 9 is ook een sample die nog aangepast. In Februari heeft niemand zijn productie nog binnen.

Ik moest het anders verwoorden. Ik bedoel te zeggen dat de kans mij groter lijkt dat de daadwerkelijke productie van deze cakebox meer op de film zal gaan lijken uit post #9 dan het veelbelovende filmpje in post #1.
Zo niet dat de productie vrijwel gelijk zal zijn aan het filmpje in post #9.

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dan er zo'n W-Shape blok op de consumenten markt zal komen, dat de 3 afzonderlijke cakes exact of zo goed als gelijk zullen lopen.

Het is geen reden om hier niet enthousiast van te worden, maar ik betwijfel of het concept (film uit post #1) wel haalbaar is.

Zoals gezegd hou ik deze toch maar in de gaten en hopen op het beste.

Edit: Spelling

Laatst bewerkt:
Dit Finale blok gister besteld!, samen met de wall of willows en de dark palm van zena 2x, een brute finale lijkt me :D nog meer mensen die deze kopen en filmen?

Dit Finale blok gister besteld!, samen met de wall of willows en de dark palm van zena 2x, een brute finale lijkt me :D nog meer mensen die deze kopen en filmen?

Weet je zeker dat je deze in de finale zet...

Check 2:20

Back
Bovenaan