Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aangenomen dat op 2.20 idd de W-Strobe is. Wat valt er dan precies tegen. 20seconden leeg, hele mooie kleurtjes, volle lucht. Ik vind m wel goed hoor.
Heel erg veel wind, en op een behoorlijke afstand gefilmd, Kleuren zien er zeker niet vekeerd uit alleen de blink lijkt een beetje weg.
Op de facebook pagina van Red Wire staat een film van de complete show, recht ervoor en een stukje dichterbij. Wat een topspullen.
13 seconden zelfs en ook nog gefilmd op 60 meter afstand vermoed ik.
Ja en nee. Heel veel is heel mooi, bijna alles zelfs. Maar deze box heeft kleinere boeketten dan alles ervoor en die er direct na schiet, opvallend en jammer. Ghost boeketten groot btw, mooi!
Weet je zeker dat je deze in de finale zet...
Check 2:20
13 seconden zelfs en ook nog gefilmd op 60 meter afstand vermoed ik.
Precies... dan had de lucht dus massaal gevuld moeten zijn. De losse boeketjes erna geven een groter boeket.
Daarbij komt.... het is lesli vuurwerk en een echte liefhebber koopt vanaf nu geen lesli vuurwerk meer omdat de eigenaar. Leo, onze hobby naar de gallemiezen helpt. Lekker annuleren als je dit bestelt hebt.