RedWire - W-Strobe XXL

Aangenomen dat op 2.20 idd de W-Strobe is. Wat valt er dan precies tegen. 20seconden leeg, hele mooie kleurtjes, volle lucht. Ik vind m wel goed hoor.

Heel erg veel wind, en op een behoorlijke afstand gefilmd, Kleuren zien er zeker niet vekeerd uit alleen de blink lijkt een beetje weg.

Heel erg veel wind, en op een behoorlijke afstand gefilmd, Kleuren zien er zeker niet vekeerd uit alleen de blink lijkt een beetje weg.

Afstand maakt niet uit, als je alleen al ziet hoeveel groter het product erna is zegt het voor mij al genoeg. Zware tegenvaller dit, misschien voor sommige leuk maar als je uitgaat van de product video is daar niets meer van over.

Op de facebook pagina van Red Wire staat een film van de complete show, recht ervoor en een stukje dichterbij. Wat een topspullen.

Als ik inzoom vind ik hem nog steeds bruut hoor! gaat het vast goed doen in de straat :p en zo niet dan weten we dat ook weer. op de china film is hij ook wel net iets te mooi om waar te zijn!
als hij maar goed klapt en lekker snel leeg pompt komt het vast goed :D

Als ik de film op facebook bekijk is deze zo slecht nog niet. Natuurlijk was de film uit China te mooi om waar te zijn (Maar dat wisten we allemaal wel). De blink zit er zeker wel in. Waar ik het meest voor vreesde was een te lage snelheid. Dat zou de box breken. Maar die is snel genoeg:) Gewoon een feest vol kleuren en blink!! In de straat wordt deze zeker mooi.

Op de facebook pagina van Red Wire staat een film van de complete show, recht ervoor en een stukje dichterbij. Wat een topspullen.

Ja en nee. Heel veel is heel mooi, bijna alles zelfs. Maar deze box heeft kleinere boeketten dan alles ervoor en die er direct na schiet, opvallend en jammer. Ghost boeketten groot btw, mooi!

Precies... dan had de lucht dus massaal gevuld moeten zijn. De losse boeketjes erna geven een groter boeket.

Daarbij komt.... het is lesli vuurwerk en een echte liefhebber koopt vanaf nu geen lesli vuurwerk meer omdat de eigenaar. Leo, onze hobby naar de gallemiezen helpt. Lekker annuleren als je dit bestelt hebt.

Ja en nee. Heel veel is heel mooi, bijna alles zelfs. Maar deze box heeft kleinere boeketten dan alles ervoor en die er direct na schiet, opvallend en jammer. Ghost boeketten groot btw, mooi!

Dit viel mij ook op. Wel teleurstellend! Wou nog even wachten met deze bestellen en heb daar geen spijt van. Dit jaar deze zeker niet voor mij.

Weet je zeker dat je deze in de finale zet...

Check 2:20

Oeff, deze valt toch echt zwaar tegen! Heb zowel de film in post #38 gezien als de film op Facebook van RedWire zelf. In het filmpje op Facebook komen de boeketten erg klein over, terwijl die daar nog op een vrijwel kleine afstand wordt gefilmd.

Het gelijk lopen van de cakes is beter dan het filmpje uit post #9, maar het is totaal geen nette W-Shape box jammer genoeg.

Heb deze op de lijst "in de gaten houden" voor gezet voor volgend jaar, maar deze gaat er direct van af. Voor dit geld (120/140 euro) valt er veel beter te krijgen.

Al met al +1 voor het concept, maar erg jammer van de uitwerking.

Hopen dat de W-Shape boxen bij andere importeurs het beter zullen doen.

Precies... dan had de lucht dus massaal gevuld moeten zijn. De losse boeketjes erna geven een groter boeket.

Daarbij komt.... het is lesli vuurwerk en een echte liefhebber koopt vanaf nu geen lesli vuurwerk meer omdat de eigenaar. Leo, onze hobby naar de gallemiezen helpt. Lekker annuleren als je dit bestelt hebt.

En toch denk ik dat deze in de straat erg indrukwekkend is, niet tot z'n recht komt op zo'n mega-strand. Maar misschien vergis ik me en ben ik blijven hangen in het eerste filmpje dat gepost werd. Zelf heb ik lang getwijfeld tussen Wall of Willows en deze. Uiteindelijk voor die eerste gegaan, nét wat minder geweld maar wel wat meer seconden plezier voor je geld.

Wat betreft je laatste opmerking, heb je daar een linkje voor.. want ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat :) Ben nu juist dit jaar eens voor Lesli gegaan.

Vandaag opgehaald. Wat een mega ding is dat. 480gr per cake, dus 1,5 kg in 13 seconden. Dat moet een geweld opleveren.W-Strobe-XXL.jpg

Back
Bovenaan