Color Change

Ik blijf fan van deze bak. Prachtige grote effecten, misschien iets minder color change (al zie je het wel goed als je er op let), maar vooral lekkere klappen en echt goed uitgevoerde ronde effecten. Goed constant, echt een toppertje.

Wat een leuk ding! Mooie en grote boeketten en het 'color change' komt er verrassend goed uit! Had ik niet verwacht.

Dit blijft echt een topcake. Hele fijne burst, leuke colorchange en mooi ronde boeketten. Absoluut weer volgend jaar.

Helaas ging deze bij ons fout (was de eerste cake die wij dit jaar afstaken) Het eerste schot knalde in de pot of vlak daarboven. De cake viel om terwijl deze tussen twee bakstenen stond. Het volgende schot kwam recht op ons af. Gelukkig geen ongelukken, maar wel hier en daar schade aan kleding van omstanders. Daarna knalde de cake zichzelf gelukkig op een van de bakstenen en schoot een gedeelte schuin over het huis. De laatste paar schoten echter weer door de straat. Dit was erg vervelend, omdat het dus de eerste cake was en ik gewoon alles goed vast zet (misschien nog niet goed genoeg?) de straat is bij ons erg smal en dus staat iedereen wel redelijk dicht op het vuurwerk. Misschien toch goed om het volgend jaar verderop af te steken met meer ruimte.

Bij mij ging ie gelukkig wel goed.
Grote boeketten met hele mooie blinker effecten. Echt een topper voor het geld.

Ik had er 2 dit jaar, degene tijdens oudjaarsavond viel een klein beetje samen met overburen die tegelijkertijd spullen op ca 15 meter afstoken waardoor de effecten door elkaar heen liepen. Hierdoor viel ie er tegen. Nummer 2 hebben we gisteravond op de nieuwjaarsreceptie afgestoken en nu konden we er wel volop van genieten. Volgend jaar dus zeker weer op het lijstje. Overigens vond ik de Massive zelf nog net iets indrukwekkender; grotere boeketten dan de Color Change.

Ik had er twee. Ik heb ze wel los van elkaar af gestoken om zo het color change effect er goed uit te kunnen halen. Ik vond ze weer erg goed! Eigenlijk vrij standaard effecten maar doordat ze van kleur veranderen zijn ze weer net wat anders.

Fantastische bak, in de vooravond per 2 gezien, daar was ik al enthousiast bij en in de nacht was het nog ff mooier, lekker per 8 geschoten! Heerlijk, minder vol dan de Massive, maar wat een fijne cake zeg, absolute aanrader!

Dacht dat deze was afgekeurd. Ik heb hem in ieder geval niet meegekregen. Jammer....
Alhoewel de Capital ook een mooie bak was :)

toch moet ik wel heel goed kijken naar de change. misschien komt het door de blinkers die wat afleiden. Vette cake, maar het effect zie ik niet super goed.
greetzzz

toch moet ik wel heel goed kijken naar de change. misschien komt het door de blinkers die wat afleiden. Vette cake, maar het effect zie ik niet super goed.
greetzzz

Denk er wel aan dat het nogsteeds bijzonder kleine tubes zijn waarin ook nog een burst, blink en sterren moeten zitten die daarbij veranderen van kleur.
Ik vind het idee ervan erg leuk, helaas is de uitvoering erg lastig in praktijk. Heb hem 2 jaar terug gehad, echter was het niet de kleurverandering maar meer de helderheid en burst die opvallend was. Alleen al daarvoor was hij wel gaaf!

In het echt zag je de color change trouwens wel 'net effe wat beter'!

ik geloof ook wel dat het lastig is met de regelgeving die we hebben. Dus wat dat betreft hoor je mij niet klagen. Maar je zegt inderdaad at de helderheid en de burst opvallend is. Dat klopt. Daarom is deze cake nog prima een aanrader. Alleen het effect komt gewoon net niet helemaal lekker uit de verf. Uitdaging om dit wel voor elkaar te krijgen ;-)
greetzz

Deze cake toch maar op mijn lijstje gezet, maar niet voor de color change maar meer voor de vette blinkers die deze cake bevat :blink:

Echt een toppertje dit! Zeer harde burst en grote boeketten met veel blinkers. Van de Color Change is weinig over, maar als blinkercake is dit echt een super goede! Een stuk dikker dan de Massive.

Back
Bovenaan