Happy Hardcore [Ass.]

Zeker een mooi assortiment, vooral het hogere tempo vergeleken met de meeste anderen 19 sh assortimenten maakt deze box zo gaaf. Was eigenlijk niet gepland maar heb hem toch besteld.

Ik ga trouwens eens kijken welke ik met elkaar kan combineren, want de snelheid van de cakes is voor allemaal nagenoeg gelijk. Lekker per 2 of 3 tegelijk!

Super Chill dat je dit gepost hebt!!

Vind het assortiment van 2016 een stuk beter, jammer. Ik mis de Cake "Aquarius" wel erg veel:sad:
2017 gaat bij mij rond 22:00 uur de lucht in. Zal het ook filmen.

grtz

Super Chill dat je dit gepost hebt!!

Vind het assortiment van 2016 een stuk beter, jammer. Ik mis de Cake "Aquarius" wel erg veel:sad:
2017 gaat bij mij rond 22:00 uur de lucht in. Zal het ook filmen.

grtz

Aparte opmerking.
Want wat je hier ziet is gewoon een 2016 versie gefilmd in 2017 wegens betere cam set van onszelf.:p

Gr
Evolution Fireworks

Aparte opmerking.
Want wat je hier ziet is gewoon een 2016 versie gefilmd in 2017 wegens betere cam set van onszelf.:p

Gr
Evolution Fireworks

als die zo schiet als op onderstaande film.
Gaat die bij mij van 18:00 / 20:00uur naar de 22:00/23:00uur :)

Heb even op youtube gekeken en kwam 2 goede straatfilms tegen.

Met dank aan youtubekanaal FireDisplay.

Met dank aan youtubekanaal Mogati.

Dat is vreemd, want het 2017 filmpje komt niet echt overeen met de bovenstaande ass. die afgelopen oud en nieuw geschoten zijn (2016 versie). Het is geen groot verschil, maar als ik mocht kiezen ging mijn voorkeur uit naar de bovenstaande films (post: Pyrofire#1).

Alsnog erg blij mee, kwalitatief erg goed. En hopen dat de "Aquarius" cake er wel in zit dan want het is echt een pareltje:D

Dat is vreemd, want het 2017 filmpje komt niet echt overeen met de bovenstaande ass. die afgelopen oud en nieuw geschoten zijn (2016 versie). Het is geen groot verschil, maar als ik mocht kiezen ging mijn voorkeur uit naar de bovenstaande films (post: Pyrofire#1).

Alsnog erg blij mee, kwalitatief erg goed. En hopen dat de "Aquarius" cake er wel in zit dan want het is echt een pareltje:D

Kan heel veel met omstandigheden en kwaliteit cam en instellingen te maken hebben.
En uiteraard kan er soms ook een dubbel exemplaar tussen zitten.

Gr
Evolution Fireworks

Ik voor het eerst dit jaar. Kijk er enorm naar uit om deze te schieten. Ik denk dat er al een paar aan gaan in de vooravond.

Ik voor het eerst dit jaar. Kijk er enorm naar uit om deze te schieten. Ik denk dat er al een paar aan gaan in de vooravond.

Ik heb deze ook, en het zijn mijn enige "losse" cakes, dus die gaan ook in de vooravond.
Maar het zijn er 9 voor 6 uur tijd.. dus ieder uur 1 en de rest om 12 :)

Back
Bovenaan