Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Waarschijnlijk dat dat afgerond word, maar alsnog opmerkelijk omdat je maar 25KG in bezit mag hebben.

Mijn verwachting lag niet zo hoog toen ik las dat deze niet in kooi zit. Maar ik verbaasde me over de uitwerking, gewoon een hele dikke box, ik vermoed dat er toch een kooi omheen zou moeten zitten. Vind het een absolute aanrader als je deze met een beetje korting kunt kopen. Hij gaat maar door, mooie variatie, prima boeketten en een opbouw naar een climax met de waaier, top!

Ook hier erg genoten van dit grote blok. Prijs is best hoor, maar gelukkig zijn er genoeg freak acties waardoor deze een stuk beter te betalen is.

Volgens mij ben ik een van de weinige die hem vond tegen vallen.
De prijs-kwaliteit verhouding is goed aangezien je 9 cakes krijgt voor 150-199 euro maar ik had toch behoorlijk wat effecten die niet lekker uit de verf kwamen. De cake met goud en rode stars was vele malen minder als de sample, de cake met multicolor tips vond ik erg matig en de cake met strobe tips vond ik ook niet echt geweldig.

De prijs-kwaliteit verhouding is goed aangezien je 9 cakes krijgt voor 150-199 euro maar ik had toch behoorlijk wat effecten die niet lekker uit de verf kwamen. De cake met goud en rode stars was vele malen minder als de sample, de cake met multicolor tips vond ik erg matig en de cake met strobe tips vond ik ook niet echt geweldig.

heb je hem wel goed laten drogen? bij mij waren alle effecten groots namelijk

Op mijn film hierboven zie je dat ook gebeuren inderdaad. Heeft niks met nat of droog te doen naar mijn idee.. gewoon een stuk mindere cakes wat het wel jammer maakt.. desondanks toch een leuke box

Foto:

eventflashofthegods.jpg

Iemand die deze heeft geschoten en de Escape from Hell van mania, twijfel een beetje

Dat is toch heel persoonlijk vind zelf dat de escape from hell een strakkere opbouw heeft dat heeft mijn voorkeur.Maar dit is ook een prima box met allebei doe je geen miskoop in iedergeval.

Iemand die deze heeft geschoten en de Escape from Hell van mania, twijfel een beetje

Ik zelf twijfelde ook tussen deze twee, mijn keuze is de Flash of the Gods geworden. Inmiddels ook besteld:)

Heb er even twee filmpjes bij gepakt, je kan het verschil hier goed zien.

De Flash of the Gods heeft naar mijn idee een leuker begin, boekketen zijn meer divers en goed uitgevoerd en daarbij een betere pre-finale.

De Escape from hell heeft naar mijn idee een minder begin: beetje standaard met wat multicolor effecten met zeer magere blink sterren in zich, de mooie glitter palmen alleen in rood en groen (Fash of the Gods heeft ook paars in zich), de blink sterren/boektetten tussen de Chry-crackling boeketten door zijn zeer mager...

Daarbij heeft de Flash of the Gods ook nog eens meer schoten.

Het is een persoonlijke keuze, maar mijn keuze is de Flash of the Gods geworden.

Back
Bovenaan