Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Voor het eerst meegemaakt deze doos. Erg mooi maar ook erg prijzig. Adviesprijs van 200 euro zou ik er in ieder geval niet voor over hebben. Excuses voor de druppels op de lens, had niks bij me om het droog te maken ;)

Prachtige box ook, zoveel variatie. Zowel in effecten als I-shape en W-shape. Daarbij zijn de effecten lekker groot en is de burst hard.

Mijn verwachting lag niet zo hoog toen ik las dat deze niet in kooi zit. Maar ik verbaasde me over de uitwerking, gewoon een hele dikke box, ik vermoed dat er toch een kooi omheen zou moeten zitten. Vind het een absolute aanrader als je deze met een beetje korting kunt kopen. Hij gaat maar door, mooie variatie, prima boeketten en een opbouw naar een climax met de waaier, top!

Nog even de film erbij;

Net ontvangen! Wat een doos en wat een gewicht! 28kg! Bij het openen van de doos bleken alle cakes al in de goede volgorde te staan. Wie heeft er ervaring met het doorlontsysteem van Rubro? Gaat dit feilloos? Ik heb 1 cake opengemaakt om te kijken hoe het was weggewerkt, bleek toch wel goed weggewerkt...
Wat nu te doen?? Laten zoals het is, alleen de lonten met reservelonten verbinden, of volledig doorlonten?

Net ontvangen! Wat een doos en wat een gewicht! 28kg! Bij het openen van de doos bleken alle cakes al in de goede volgorde te staan. Wie heeft er ervaring met het doorlontsysteem van Rubro? Gaat dit feilloos? Ik heb 1 cake opengemaakt om te kijken hoe het was weggewerkt, bleek toch wel goed weggewerkt...
Wat nu te doen?? Laten zoals het is, alleen de lonten met reservelonten verbinden, of volledig doorlonten?

Ik zou m voor de zekerheid wel doorlonten.

Ik zou m voor de zekerheid wel doorlonten.

Absoluut!! Net een 2017 versie doorgelont, bleek dat de lonten niet eens op de juiste plaatsen zitten, bovenop onder de beschermers wel, maar liepen schuin naar beneden heen, en kwamen dus nooit tegen elkaar uit, ze zouden elkaar dus nooit aangestoken hebben!!! dus altijd gewoon nalopen en old skool doorlonten is mijn advies

Wat een schitterende box was deze!! Hele straat stond de genieten, geweldig! Helaas moest ik hem halverwege nog een keer aansteken ivm slecht doorlonten, maargoed. Wat een absolute topbak

had de 2016 versie dus heeft lekker kunnen drogen, doorlonten ging makkelijk enige nadeel vond ik dat de lonten wel erg groot waren en je deze dus goed weg moest werken of afknippen.

Uiteindelijk nog vonk overslag gehad maar dat maakte de box alleen maar mooier, cakes 7 en 8 gingen tegelijk af samen met de waaier. Jammer dat deze niet goed op de film staat maar zou hem zo volgend jaar nog een keer nemen.

Geweldige box deze. Veel variatie qua effecten met heerlijke tempowisselingen en een geweldige waaier als finale. Als je deze in een freakactie kunt scoren dan zeker doen!

Absoluut! Er leek wel geen einde aan te komen! Deze mooi in de freakactie besteld voor 140,- en dat was hij meer dan waard

deze box is mij zeker in positieve zin opgevallen... ik had er weinig vertrouwen in ivm ontbreken kooi en wat matige filmpjes op youtube... maar wat was hij goed. grote boeketten, heldere kleuren, helemaal top!

Ik had deze ook voor 140 euro, volgens de doos een 2017 versie. Om 24.00 uur mee begonnen. Zeer mooie cakebox, veel variatie in de effecten en wisselende tempo's. Prachtig om mee te beginnen. Als je deze kunt scoren in een freak-actie voor 140 euro, doen, doen!!!!!!!!. Je zult er absoluut geen spijt van krijgen.:D:D:D

Prachtige box om te aanschouwen, dank voor de filmpjes deze komt sowieso op het verlanglijstje volgend jaar. Hopelijk ergens kunnen meepakken met een freakactie!

Normaal niet zo fan van de mega cakeboxen, maar deze mag er zeker zijn! Prachtige variatie aan effecten, harde burst, mooi tempo.

Back
Bovenaan