1,2” spinning tail to multicolor 100’s [Uitloop 2017]

Wat een bak, de beste van de avond! Geweldige boeketten waarbij alledrie de kleuren goed uitkomen, de kleuren goed blijven hangen, de spinning tails die zich pas op driekwart van de stijghoogte ontvouwen; perfect!

Niks meer aan doen vuurwerkmania!

Dit is zoo een mooi product...

En toch denk ik er niet aan om 140 euro uit te geven voor 100 shots.
Dan liever een andere cakebox en 40 euro is toch weer 40% voor een andere cakebox.
Persoonlijk vind ik prijs/schot verhouding te duur, zo kijk ik persoonlijk wat er in de colletie komt.
Genoeg andere producten waar dit 100% in orde is.

Groet.

Ik vind dit persoonlijk een van de mooiste producten van de Nederlandse markt, maar inderdaad wel erg aan de prijs en ook snel voorbij, zodat je maar weinig tijd hebt om ervan te genieten.
Omdat alle vier de cakes hetzelfde schietpatroon hebben, en ik er dit jaar voor 100 euro eentje kon bemachtigen, ben ik gezwicht en heb ik er toch eentje aangeschaft.
Vervolgens heb ik deze box in vieren verdeeld en iedere cake geïntegreerd in een andere box.
Paste perfect in de Cruel Traction, om maar een voorbeeld te noemen.
Zo had ik vier keer lol van deze prijzige box, en viel meteen ook de geweldige kwaliteit van deze cakes op ten opzichte van de andere cakes van de betreffende boxen.

Ik weet niet of ik dit nog een keer zou doen, maar voor dit jaar vond ik het een zeer geslaagd experiment.

Heerlijke bak, met een mooie actie in Almelo kunnen halen en daarom eindelijk deze bak in de straat kunnen zetten. Blies de andere bak, 24 Carat van China Red, volledig weg, niet de beste combinatie van boxen geschoten hehe. Maar wat een dik ding dit zeg, helemaal als verwacht, rammen!!!

De rechter had een paar bombettes die al in de tube afgingen, gaf wel een mooie multicolor mine.

Blijft een unieke bak met prachtige uitwerkingen, zelf had ik graag wel een tempo verschil erin gezien. Bijvoorbeeld de eerste cake in hoog tempo alles er een voor een uitgooien i.p.v. 20 salvo's het hele blok door.

Tevens kwam mij tot het oog dat de laatste cake nu lichtelijk brocades door de peony heen heeft, dit kon ik mij niet herinneren toen ik deze bak ooit had.

Volgens mij zijn cake 3 en 4 ook anders. 3 zitten meer rode stars in en 4 heeft inderdaad goud erin zitten. In mijn herrinering waren het voorheen 4 identieke cakes.

In mijn herinnering waren het voorheen 4 identieke cakes.

Klopt.
Daarom haalde ik deze box ook wel uit elkaar om finalecakes voor andere blokken te hebben.

Heb de nieuwe variant nog niet gezien, maar ik kan me zo voorstellen dat iets meer variatie in de effecten de totale box wel ten goede komt.

Heb hem naar jaren twijfelen toch maar snel bijbesteld zojuist. Ga denk wel cake 2 en 3 wisselen om zo de variatie ten goede te komen.

Back
Bovenaan