Demo: Valk vuurwerk 10 december 2016

Ik ben benieuwd naar de mysterie cake van Valk, wellicht kom ik ook even kijken anders ben ik erg benieuwd naar de film

Leuke demo, aantal verassende producten. Eigenlijk meteen de eerst geschoten cake(je) al! Blits Fire, beste klappen uit zo'n klein potje :bonk: Tevens de Commando van VWT aangestreept.

Verder erg benieuwd naar de Mystery box welke als laatste geschoten werd...

Zit inmiddels toch te twijfelen om misschien nog wat Greavity aan te schaffen... Blijft wel een heerlijke cake :cool:

Finale vond ik persoon een beetje raar... Maar dat kan ook aan mij liggen. Overigens wel jammer dat de wind riching publiek stond. Vooral in de finale was dit nadelig.

Goede demo. Jammer dat de transbomber er niet was. Blitz fire een hele leuke cake met harde burst voor maar 3,95 viel mij positief op.

Leuke demo, aantal verassende producten. Eigenlijk meteen de eerst geschoten cake(je) al! Blits Fire, beste klappen uit zo'n klein potje :bonk: Tevens de Commando van VWT aangestreept.

Verder erg benieuwd naar de Mystery box welke als laatste geschoten werd...

Zit inmiddels toch te twijfelen om misschien nog wat Greavity aan te schaffen... Blijft wel een heerlijke cake :cool:

Finale vond ik persoon een beetje raar... Maar dat kan ook aan mij liggen. Overigens wel jammer dat de wind riching publiek stond. Vooral in de finale was dit nadelig.

Klopt helemaal,.het enigste nadeel was de rook ja. De commando kwam prachitg uit de verf

Mooie demo idd, nog even aan het nagenieten onder het genot van een drankje en vuurwerkfolders. Crashbox was oa boven verwachting:D

Hoe was de vergelijking tussen de cruel traction en visions of ecstasy ? Deze werden na elkaar afgeschoten toch ?

Jep, vision of ecstasy duidelijk de betere. Echt grote kans om mooiste cakebox te worden. Verder vielen de blitzfire, commando en de rash box in positieve zin op. Finale was een beetje jammer van de rook.

Cruel traction heeft hele andere effecten, veel kleurrijker. De Visions of ecstasy heeft veel meer goud dat mooi en erg wijd dwarrelt.
Vind ze niet helemaal vergelijkbaar, beide erg goed!

Cruel traction heeft hele andere effecten, veel kleurrijker. De Visions of ecstasy heeft veel meer goud dat mooi en erg wijd dwarrelt.
Vind ze niet helemaal vergelijkbaar, beide erg goed!

Bedoel dan ook zaken zoals burst en effect grote. Maar deze zijn zo te horen wel aan elkaar gewaagd. Toch maar even zien of ik het budget nog wat kan oprekken :p

We hebben ook nog een stukje gefilmd vanuit het veld tijdens de finale:

De hele demo zal ik nog posten voor de liefhebbers!

Hoe was de vergelijking tussen de cruel traction en visions of ecstasy ? Deze werden na elkaar afgeschoten toch ?

Spectacle show boxen deden het erg goed! Zelfs zo goed en mega grote uitwerkingen dat ik me afvraag of dit de productie of samples waren? Is er iemand van Valk of Vuurwerkevents die dit kan ophelderen? Cruel Traction was goed maar kon naar mijn mening niet tippen aan de spectacle show boxen. Mochten de spectacle show boxen samples zijn geweest en de effect grootte van productie meer "normaal" zijn dan zou ik niet meer durven zeggen welke beter zijn!

Spectacle show boxen kwamen wel meerdere keren erg laag hoor. Effecten tot aan de grond bijna. Zou daar in de straat niet zo blij mee zijn. De demo zelf was verder goed. Leuke finale, jammer van de rook.

Back
Bovenaan