Demo: Valk vuurwerk 10 december 2016

Goede demo gezien met eigenlijk alleen maar goede producten. Toppers waren de Massive, Gravity, Chrackling chry 2.0, Daisy beam, eerste potje(naam vergeten),verrassingsbox en als mooiste de Crashbox. Hopelijk was dit gewoon productie. Dan heb je zeker waar voor je geld. Immortal Gold viel mij tegen. Zeker vergeleken met de andere boxen. Alleen de 3de cake knalde goed met grote uitwerkingen. De boxen van Evolution waren erg mooi, maar de stijghoogte was soms om te huilen. Op de demo van Orthen was dit prima in orde vrijdag met de nieuwe cakes, dus dat zal dit jaar wel in orde zijn. Weet iemand welke crosette cake er in de finale gebruikt werd? Ohja, de commentator verdient een lintje. Mooi commentaar erbij :D

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle films heren, top. Hij stond op de planning maar uiteindelijk tog niet kunnen redden helaas. Vele mooie producten geschoten die goed ontvangen zijn.

Ik ben super blij met al het beeldmateriaal wat al op het forum staat. Tijdens de demonstratie hebben ze veel potentiële topproducten geschoten. Eigenlijk was dit de eerste demonstratie waarna ik kan oordelen of ze nou echt goed zijn of dat er ergens tussen China en Nederland een hoop kruit verloren is gegaan op zee. Even buiten beschouwing gelaten of er gisteren misschien wel sample's tussen zaten want dat blijft altijd weer de vraag.

Wat mij betreft zijn de toppers na gisteren de 4 Seasons en de Stars over Barcelona. Doordat de producten van Evolution zo laag knalde wil ik deze niet in de straat afsteken. Zonde, maar veiligheid gaat me dan even voor. Mochten ze het lek boven water hebben of ons kunnen laten zien dat dit een fout was en tijdens ander demo's dit niet meer zo is.

Prima demo gezien gister. Leuke producten gezien welke een aantal ik ook besteld heb. Toppers zoals altijd de Crackling Chry 2.0, Daisy Beam, Gravity, de Evo boxen en natuurlijk de Crashbox. Wel jammer dat het aan het einde wat harder begon te miezeren, deed mijn films niet ten goede. Verder leuke producten gezien, goed geregeld in de kantine etc.

De verassingsbox was niet de valk mystery box toch? Dat ding had echt 200 shots ofzo, duurt bijna 2 min.

EDIT: Net gezien dat het de rebellious rocker betreft dus nevermind.

Laatst bewerkt:
Op de Webshop staat de Valk eigen import Mystery box en bij de pro boxen staat de Verassingsbox. Zijn 2 verschillende dingen. De verassingsbox (ga er vanuit dat deze overeenkomt met welke geschoten is op de demo) heeft 150 shoten (kan dus aardig kloppen). en als ik daarna het filmpje op de site bekijk van de Rebellious rocker box dan lijkt me dat dezelfde?

Back
Bovenaan