Vuurwerkland Outlet Groningen

Hallo vuurwerkland outlet groningen,

Begin dit jaar heb ik bij jullie het een en ander besteld, waaronder 2 keer de secret salute van rubro. Ik stel deze vraag omdat ik in gedachte had deze i.c.m. de air damage en de voltage 45 als finale te schieten. nu zie ik alleen net op het forum dat de secret salute niet meer is wat die was, dat hij niet meer in salvo's schiet en geen salutes meer heeft. Nu vraag ik me af welk productie jaar jullie plannen te leveren?

gr, Emiel

Hallo vuurwerkland outlet groningen,

Begin dit jaar heb ik bij jullie het een en ander besteld, waaronder 2 keer de secret salute van rubro. Ik stel deze vraag omdat ik in gedachte had deze i.c.m. de air damage en de voltage 45 als finale te schieten. nu zie ik alleen net op het forum dat de secret salute niet meer is wat die was, dat hij niet meer in salvo's schiet en geen salutes meer heeft. Nu vraag ik me af welk productie jaar jullie plannen te leveren?

gr, Emiel

Hetzelfde hier ! Jammer dat er nog een oud filmpje bij staat van de "goede" secret salute

Ik heb er ook 5 besteld, ik begreep dat de 2015 (die ik vorig jaar had) niet verschilt met de 2016 versie. Vorig jaar is het mij niet opgevallen dat hij zwaar beroerd was ��. Dus ik ga er gewoon weer voor dit jaar! (Tuurlijk hij is niet meer zoals enkele jaren geleden maar, die komt ook niet meer terug helaas. Met die van vorige jaar was ik best tevrede)

Ik heb een bestelling staan bij jullie,met afhaal op 29dec tussen 8&9 uur.
maar ben bang dat ik dat niet ga halen,zal waarschijnlijk later op de dag worden.
blijft de bestelling 'aanwezig' die dag?

Ik heb een bestelling staan bij jullie,met afhaal op 29dec tussen 8&9 uur.
maar ben bang dat ik dat niet ga halen,zal waarschijnlijk later op de dag worden.
blijft de bestelling 'aanwezig' die dag?

Nee, daar is buiten een speciaal terrein voor ingericht. Ik sta daar om alles de lucht in te knallen wat niet op tijd is afgehaald :D

* sorry, vond hem zelf wel leuk :p. Aan de mannen van outlet om hier een serieus antwoord op te geven :p

Middag mannen! :)

Druk druk, dus even een iets verlate reactie.

We verzoeken iedereen op de aangegeven tijd te komen. Een half uurtje later moet geen probleem zijn maar een paar uur later graag wel even van te voren doorgeven! :wink:

Er bestaat een kans dat je even moet wachten, dat kunnen we van te voren nog niet voorspellen! :wink:

We verzoeken iedereen op de aangegeven tijd te komen. Een half uurtje later moet geen probleem zijn maar een paar uur later graag wel even van te voren doorgeven! :wink:

Er bestaat een kans dat je even moet wachten, dat kunnen we van te voren nog niet voorspellen! :wink:

Even wachten is geen probleem

Nou zal proberen op de aangegeven tijd aanwezig te zijn,kan lastig worden met 3 kinderen....vriendin moet onverwachts werken.
maar kan iemand ook bevestigen wat erin de mystery verjaardags actie zit?had al gelezen in een ander topic,maar verder kan ik er niet over vinden namelijk.

Nou zal proberen op de aangegeven tijd aanwezig te zijn,kan lastig worden met 3 kinderen....vriendin moet onverwachts werken.
maar kan iemand ook bevestigen wat erin de mystery verjaardags actie zit?had al gelezen in een ander topic,maar verder kan ik er niet over vinden namelijk.

Transbomber + important pyro show

Hoe zit het eigenlijk met de bestelling underground, kan ik die s nachts ook al meenemen als ik mijn outlet spullen kom halen?

Back
Bovenaan