Cees van der Horst Breda

Ik dreig boven de 1250 euro uit te komen, klopt het dat ik dan via mail moet bestellen en er dan een SPECIAL PRICE wordt gemaakt? Andere freaks hier ervaring mee?

Ik dreig boven de 1250 euro uit te komen, klopt het dat ik dan via mail moet bestellen en er dan een SPECIAL PRICE wordt gemaakt? Andere freaks hier ervaring mee?

Er wordt aangegeven dat je bij een bestelling van 1250 of meer inderdaad mag mailen. Waarschijnlijk krijg je een betere deal dan ja :)!

Na 4 jaar al ervaring met deze winkel kan ik je vertellen dat bij Bredavuurwerk je vragen/problemen altijd opgelost worden :)!

Moet zeggen dat ze slecht(niet) reageren op e-mails over reeds gedane bestellingen. Komend weekend maar een belletje plegen.

Moet zeggen dat ze slecht(niet) reageren op e-mails over reeds gedane bestellingen. Komend weekend maar een belletje plegen.

Exact, mijn eerste mail werd snel en vriendelijk beantwoord. Een andere mail wordt genegeerd, evenals een laatste pm hier.
Nu heb ik dan ook wel 4 pm's verstuurd en met mij waarschijnlijk vele andere liefhebbers.
Druk zal het zijn.

Het is momenteel extreem druk. We krijgen mega veel e-mails e.d. binnen. Naar mijn weten is alles beantwoord. We werken momenteel met meerdere mensen om alle vragen e.d. tijdig te beantwoorden. Soms kan er wel eens wat vergeten worden. Stuur me even opnieuw een e-mail, vermeldt direct je forumnaam erbij.

Met vriendelijke groet,

Team www.bredavuurwerk.nl

Heb je even een directe e-mail gestuurd. Ik begrijp dat het superdruk is. Ik heb er vertrouwen in dat het allemaal goedkomt :D

*edit. snel afgehandeld, goed bezig luuk!

Ik heb alvast een vraag over het afhalen van de bestellingen. Dit jaar heb ik meerdere bestellingen geplaatst, ook bij Undergroundvuurwerk.nl. Bij iedere bestelling aangegeven dat deze worden opgehaald met de eerst geplaatste bestelling. Kan ik er vanuit gaan dat dit goed gaat komen, of moet ik voor de zekerheid nog een e-mail sturen? Of krijgen we nog een verzamelbon?

Vorig jaar had ik 1 grote bestelling, dus ik weet niet hoe dit bij Breda Vuurwerk is geregeld. Iemand ervaring mee?

Gisteren ook mijn bestelling geplaatst. Kan niet anders zeggen dan dat deze winkel topservice levert.
Het was weer een waar genoegen ;-)

Back
Bovenaan