Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, en daar zit het probleem. Heb namelijk ook die kortingsbon van 50 euro (actievandedag.nl) gebruikt. Ze mogen dat geld niet contant geven van die bon natuurlijk.
Lastige situatie! Hoe denk jij hier over? Bedankt voor je input in ieder geval!
Hm, zeker. Aangezien de tegoedbon al gemarkeerd staat als gebruikt is dit in het systeem moeilijk te bewerkstelligen. Wettelijk gezien is de voucher van actie van de dag echter een cadeaukaart en deze mag je binnen 14 dagen retourneren. (https://www.eerstekamer.nl/eu/documenteu/pb_eu_l304_richtlijn_2011_83_eu/f=/viutfi39brtv.pdf)
Producten besteld in een webshop kun je kostenloos voor 14 dagen na ontvangst retourneren, echter heb je deze nog niet binnen (het is vuurwerk). Ik weet dan niet wat de mogelijke vervolgstappen zijn.
Zelf zou ik contact op zoeken met de dealer, kom je er dan niet uit, probeer dan vuurwerkexpert.nl (Broekhoff). Uiteindelijk is ook actie van de dag aansprakelijk, aangezien je de koopovereenkomst van de voucher met deze organisate gesloten hebt.
Dankjewel! Ik hoop niet dat ze aan gaan komen met een of andere goedkope prutscake, want dan ga ik op m'n achterste staanIk wacht de 30e wel even af (dan ga ik het namelijk ophalen) en dan zien we wel.
Nog tips voor het moment dat ik daar kom, en ze me een slechte cake willen aansmeren ipv Terminator?
Dankjewel! Ik hoop niet dat ze aan gaan komen met een of andere goedkope prutscake, want dan ga ik op m'n achterste staanIk wacht de 30e wel even af (dan ga ik het namelijk ophalen) en dan zien we wel.
Nog tips voor het moment dat ik daar kom, en ze me een slechte cake willen aansmeren ipv Terminator?
Op de site van actievandedag staat nu ook dat bepaalde winkels zijn uitgesloten, deze zullen dus hoogstwaarschijnlijk niet meer mee gaan doen. Als je wilt annuleren moet dat trouwens via vuurwerkexpert en niet via actievandedag.
Hm, zelf zou ik het niet op het moment aan laten komen, maar zelf nu al actief voor een oplossing te zoeken. Dit geeft dan aan dat er in ieder geval van jouw kant op tijd gehandeld is. Contacteer de dealer, via een telefoontje of een e-mailtje.
Vanwaar de nood om nu al met de dealer contact op te nemen? Op het moment van bestellen was het namelijk gewoon mogelijk, de bestelling is ook gelukt en betaald. Dat Broekhoff nou toevallig twee dagen later de site verandert had ook onopgemerkt voorbij kunnen gaan tot het moment waar ik mijn vuurwerk op ga halen de 29e. Ik ben in ieder geval niet van plan om Blaxx te mailen aangezien de bestelling vanuit mijn perspectief goed verlopen is![]()
Jammer genoeg heb ik al eerder meegemaakt. Dan wel met een elektronica zaak. Dat een winkel de bestelling mag annuleren en niet uit hoeft te leveren tot het moment van levering. Dit kan zijn door een fout in het systeem of verkeerde prijzen die zijn weergegeven op een online shop. Waardoor een koop eigenlijk te mooi is om waar te zijn. Ze staan dus in hun recht de hele bestelling te annuleren. Echter weet ik niet hoe dit dan zit met de gebruikte bon.
Klopt, maar Leendert97 wordt nu al negatief benadeeld. Als Blaxx inderdad gewoon levert is er bij jouw bestelling natuurlijk geen probleem![]()
Juist, dat is dus het hele probleem; die bon.
Wat als ze het op dit moment niet willen annuleren, maar bij het ophalen moeilijk doen? Ik ben er best wel mee bezig nu, hoop wel dat het goedkomt en wil graag die 4 Terminator cakes![]()
Weet je dat zeker? Voor zover ik begrijp wordt Leendert op dit moment nog niet negatief benadeeld (door de dealer), maar is hij uit voorzorg bezig. Klopt dit?
Weet je dat zeker? Voor zover ik begrijp wordt Leendert op dit moment nog niet negatief benadeeld (door de dealer), maar is hij uit voorzorg bezig. Klopt dit?
Ah, verkeerd gelezen. Hopen dat alles gewoon geleverd wordt, geeft het minste gezeik!
Kan jij trouwens niet gewoon bij van Giezen in Rijnsburg bestellen i.p.v. bij Hobbel, ze hebben nagenoeg hetzelfde assortiment![]()
Dan heb jij je in de maling laten nemen.
Ook ik heb gebruik gemaakt van de actie.
Wij als kopers en de winkelier als verkoper zijn een koopovereenkomst aangegaan, als koper heb je de plicht om te betalen, aan die plicht hebben wij voldaan en de verkoper zal nu de producten verplicht zijn te leveren.