www.vuurwerkexpert.nl

Denk niet dat dit gaat werken. Site is nog niet af en bestellen is nog niet mogelijk.

Idd, de bestelling afronden ging nog niet. Heb mailtje gestuurd of het opgelost kan worden. Liep vast met het selecteren van afhaalmoment.

Maar de Terminator krijg ik wel gratis iig als het goed is.

Maar is wel een goeie deal toch verder ? Of zitten er weer haken en ogen aan ?
Vetrouw die voucher/bieding websites nooit zo...

Voor zover ik weet is het een goede aanbieding, zie geen haken / ogen. Enige waar je rekening mee moet houden is dat je voor minimaal 80 euro moet bestellen (van die 80 krijg je dus vervolgens 50 korting)

Idd, de bestelling afronden ging nog niet. Heb mailtje gestuurd of het opgelost kan worden. Liep vast met het selecteren van afhaalmoment.

Zoals ik al zei, zijn ze nog met de site bezig. Zo moet de dealer nog invoeren wanneer jij een gratis product krijgt. En hoe kortingen berekend moeten worden. Verwacht niet dat je voor 70 euro zoveel mee krijgt.

is dat dat gratis product waar ze het over hebben? dan ga ik naturrlijk gelijk bestellen hahaha

De Terminator krijg je pas vanaf 185,- tot 1000,-.

Denk wel dat ik ik gebruik ga maken van deze actie, alsnog goeie deal al ga ik wel weer meer over mijn budget heen door zulke actie's :p

is dat dat gratis product waar ze het over hebben? dan ga ik naturrlijk gelijk bestellen hahaha

Nee, hangt er maar net vanaf voor hoeveel je besteld! Je moet voor minimaal 80 euro bestellen, dus je krijgt altijd een gratis product ook zonder de korting voucer.

Heb je daadwerkelijk definitief besteld?
En die dingen die jij hebt besteld zijn niet de artikelen die niet meetellen voor gratis vuurwerk denk ik.

Ja ik heb deze al echt besteld en het is inderdaad normaal een artikel wat wel meetelt voor gratis vuurwerk dus hoe dat voor jou uiteindelijk gaat weet ik niet hoop dat je er ook nog gratis vuurwerk bij krijgt.(lijkt mij wel want zo staat het bij de voorwaarden van actie van de dag)
Ik vind alleen de aanbieding echt super waar vind je een zena mayhem voor 55 euro en een gratis cake

Geweldig. Heb bestelling geplaatst, nu werkte het wel. Heb dus 432 keer de Dragon Thunder (winkelprijs: 100 euro), en als gratis vuurwerk de 4 cakes van de Terminator (winkelprijs 90 euro) voor 50 euro + 20 euro van de bon = 70 euro. :bonk: geloof nooit dat ze hier winst op maken!

Geweldig. Heb bestelling geplaatst, nu werkte het wel. Heb dus 432 keer de Dragon Thunder (winkelprijs: 100 euro), en als gratis vuurwerk de 4 cakes van de Terminator (winkelprijs 90 euro) voor 50 euro + 20 euro van de bon = 70 euro. :bonk: geloof nooit dat ze hier winst op maken!

Maar die Terminator krijg je toch pas vanaf 185,- ?

Maar die Terminator krijg je toch pas vanaf 185,- ?

Zou kunnen, maar komt denk ik omdat hij voor de Dragon Thunder de prijs van 3,99 per pakje hanteert en daar onder de streep gruwelijke korting op geeft, haha! Vandaar dat ik waarschijnlijk boven die 185 kom. Over welke vestiging hebben we het eigenlijk? Ik haal bij Boogaard in Hardinxveld, weet niet of de vestiging nog uitmaakt.

Ik zie niet waar je het allemaal vandaan haalt hoor, maar op die site zie ik geen Thunder Dragons staan voor 100,- Dus.. stuur dan eens een linkje want dit maakt mij wel nieuwsgierig.

Zou kunnen, maar komt denk ik omdat hij voor de Dragon Thunder de prijs van 3,99 per pakje hanteert en daar onder de streep gruwelijke korting op geeft, haha! Vandaar dat ik waarschijnlijk boven die 185 kom. Over welke vestiging hebben we het eigenlijk? Ik haal bij Boogaard in Hardinxveld, weet niet of de vestiging nog uitmaakt.

Maakt toch niets uit hoeveel besteld 185,- euro vuurwerk is 185,- of je nou 1 box van 185,- koopt of 12 van 15,- ? In ieder geval, heb een bon besteld. Kunnen we weer even shoppen.

Back
Bovenaan