Vuurwerk demo,s

Oke dan, gaan we ook weer zeker proberen, is topvuurwerk! :D

Vanavond demo in Huizen geweest, toch gelukt uiteindelijk. Vuurwerk was van Pro-Line, was leuk en mooi vuurwerk, maar ben toch tot de conclusie gekomen dat je voor het échte mooie vuurwerk andere merken moet nemen, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Weer een gezellige avond met wat freaks, nog even achteraf fotootjes op het veld geschoten, altijd leuk. :wink: Films komen dit weekend, overigens niet alles gefilmd, fonteinen kon niet (publiek) en pakketten heb ik ook niet allemaal (tape raakt ook eens vol), maar daar kreeg je toch geen goed beeld bij, alles ging gelijk.

Ben ook bij de demo van Tuincentrum Rebel in Huizen geweest.
Vond hem op de eerste plaats goed georganiseerd. Speaker kwam duidelijk over. Gaf tijdig en juiste informatie.
Vuurwerk werd aangestoken door profs van Jaco uit Ede.

Het vuurwerk zelf: Proline is een relatief goed merk. Alleen de effecten zijn eentonig. Men maakt veel gebruik van peony,s en tails. De kracht van dit product zit hem in de enorme burstknal.
Als je een hele avond proline zit te kijken zie je veel hetzelfde.

Ik heb als aanraders genoteerd: Airkiller, Hot Crashes,Amazing Yellow Caps, Megasteps en Maxi Color.

Megasteps vond ik het beste product. Blok wordt in een up-tempo afgeschoten en eindigt met een geweldige finale met climax.

Leuke avond gehad. En de beheerders/moderators Kruitsnuiver en Mattenfreak gesproken. Zij hadden alles gefilmd.
Ben benieuwd.

ik moet zeggen dat ik proline zoizo al een top merk vond. altijd mooie heldere boeketten , groot,harde burstknal. gewoon goed spul

Het moge duidelijk wezen dat B&W sterke merken op de markt heeft. Vanavond demo ervan meegemaakt te Eemnes, afstand was flink, maar het vuurwerk was goed hoor! Show werd overigens redelijk snel achter elkaar geschoten, werd niet omgeroepen wat er werd geschoten, maar een keertje tempo is ook weleens leuk. Daarna een finale en ja, dat mag zeker een finale genoemd worden! :D

We hebben een leuke avond gehad, vooraf eventjes op het veld geweest, helaas erg kort door de Provincie, maar goed, dat is Nederland. :wink: Daarna leuke demo met mooi vuurwerk dus en achteraf nog even een andere freak gesproken en bij de Witte-Tentenverhuur een bakkie koffie wezen drinken met aansluitend een rondleiding door de winkel. Erg tof geregeld en ik wil de mensen van Witte-Tentenverhuur dan ook hartelijk danken voor de gastvrijheid en de mooie posters.

Qua vuurwerk moet ik even wachten op een foto van Erik, die heeft een schietlijst op foto gezet, dan kan ik wat namen geven bij de cakes op film. Wel kan ik melden dat er mooie en minder goede cakes waren. Van eentje is het wel duidelijk, die begon met een fontein, de Atomic Flash dus, dat is wel een mooi ding zeg, geweldig tempo zit daarachter, wij waren alle 3 tevreden. :wink:

De film komt dus zo snel mogelijk, ik gok op vrijdagavond. Ben ook benieuwd, hij is momenteel aan het capturen, maar heb na enkele cakes op aanraden van Erik mijn iris behoorlijk open gezet om te kijken wat ik dan op beeld krijg. Blauw en goud waren moeilijk te filmen, maar is beter gelukt nu denk. Ben dus benieuwd, het leek beter te zijn met kleur dan voorheen. :wink:

Bedankt Mattenfreak voor het verslag.
Ben benieuwd of het jullie gaat lukken de films a.s. vrijdag.
Ben heel erg benieuwd naar de films van deze merken.
Er staat op het internet bij de diverse fora maar weinig films.
Terwijl je iedereen er over hoort dat het topmerken zijn.
De importeur B&W werkt ook niet marketinggericht.
Op hun site geen enkele productinformatie en films.
Ze zijn voorzover weet de enige importeur hiermee.

:cool: :cool:

Van Cafferata is er ook vrijwel niets te vinden dus bij deze weet je er nu 2 Moontan :bye:

Maar op star-fire.nl zie je wel degelijk filmpjes staan, maar dan gewoon uberhaupt filmpjes, dus van diverse sites af gehaald. En ook vele filmpjes staan er niet bij, dus een mooi archief van B&W zal onze site nu uit gaan breiden :D

De demo van Vuurwerk Naarden gisteren was een goed georganiseerde demo show. Speaker deed goed zijn werk. Is veel publiek op afgekomen.
Was behoorlijk fris trouwens, gelukkig geen wind.

Vuurwerk Naarden verkoopt Dynasty.
Er werden 25 artikelen afgeschoten, waaronder 8 stuks 500 gram of iets minder.

Hoogtepunten van de collectie voor mij zijn:
Sacred World,Concerto Rosso,Barcelona en Super 500.

Als je kijkt naar prijs kwaliteit verhouding springt Barcelona en duidelijk uit.
Donderju wat een pot zeg. Die krijgt van mij een 10.
De pot duurt behoorlijk lang, wordt in een heel snel tempo afgeschoten. Kent harde burstknallen en kent 4 soorten effecten. Daarnaast prachtige kleuren zoals blauw,rood,groen,goud en paars.

Laatst bewerkt:
De demo in Naarden was inderdaad goed, alles per 2, maar de afstand ertussen zorgde nog wel dat je de cakes kon onderscheiden van elkaar. Zoals moontan al aangeeft hebben we wederom de toppers in actie gezien en ze lijken iedere keer mooier te worden. :wink:

Ja, was weer een prima demo gisteren en ook de laatste voor dit jaar, voor mij dan. Over een weekje schieten wij allemaal onze eigen demo in de straat, we weten nu in ieder geval wat we in huis halen dit jaar. Heb dit jaar 8 demo's mee mogen maken met verschillende merken (Dynasty Selection, Full Loaded, Royal Class, Next Generation, SensationS, New Spirit, Top Selection, Pro-Line, Crown Collection, Dynamic, Phoenix, High Performance, Lidu, Star, X-treme, Black Label, Ferro Style, Professional Style en Metallic Style) en hierdoor krijg je toch een mooi beeld van wat er op de markt is. Zo blijkt ook dat de nieuwe regeling qua vuurwerk in Nederland tot vele nieuwe producten heeft geleid waar ook fantastische exemplaren tussen zitten.

Al met al een mooi jaar met leuke demo's, hopelijk is dit volgend jaar weer mogelijk. :D

Mattenfreak, als ik jou post hiervoor lees dan valt mij op dat jij alle merken hebt gezien.
Zou jij misschien een top 3 willen geven van :
- Merk
- Artikel.

Vind ik wel leuk om te weten wat jouw mening is.

Mattenfreak, als ik jou post hiervoor lees dan valt mij op dat jij alle merken hebt gezien.
Zou jij misschien een top 3 willen geven van :
- Merk
- Artikel.

Vind ik wel leuk om te weten wat jouw mening is.

Heb lang niet alles merken en producten gezien, maar het is inderdaad flink wat, wat wij dit jaar hebben mogen meemaken. Een top 3 vind ik lastig, ben van mening dat vele merken gewoon goede en minder goede producten hebben en zeker nu met die nieuwe regeling. Ik houd er meer van dat ze nu duidelijk verschillen van de 200grams die we eerder hadden, nu kunnen ze bijvoorbeeld zoals de Camuro King gewoon mines schieten met boeketten erboven, Z-shape en hoog tempo met nog een finale ook. Dan heb je ook weer slechtere producten zoals de Rhythm Box, een 2.5x zo grote Turbo Box. De Turbo Box is top, de Rhythm Box is ontzettend langdurig en wordt naar mijn mening vervelend.

Dusja, echt een top 3 is lastig noemen, wel vind ik Dynasty Selection zeker het beste, maar Full Loaded, Royal Class, Dynamic en dergelijke vind ik ook gewoon goede merken. Qua cakes vind ik de Camuro King, de Sacred World en de Savant er duidelijk uit springen, maar als je echt verder gaat kijken is er zoveel moois op de markt te krijgen, zeg de Barcelona, Sky Screamers etc.

Al met al een mooie keus voor de freak, met de nieuwe regeling zijn we er duidelijk op vooruit gegaan, nu maar hopen dat we het zo houden en eventueel nog wat mooier kunnen krijgen allemaal.

:bye:

hoi ik heb geen idee of ik dit er op mag zetten maar ik zag op een site dat kwekerij abbing in zeist/odijk op 14 december een klein vuurwerkdemootje houd.
het gaat hier om pro line vuurwerk.
misschien leuk voor mensen uit regio utrecht en omstreken
Mocht deze info niet aan de orde zijn, haal het er maar weer af hoor
groeten sjopies

Back
Bovenaan