Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

de winkel is inmiddels open dus ga er dit weekend maar is ff een kijkje nemen en even een gesprekje hebben met edje en nathalie.
kijken of ze de winkel dit jaar weer zo mooi hebben aangekleed net als afgelopen jaar,maar daar twijfel ik niet aan.

grtzz

ja dat klopt je mag zelf kiezen welke je liever heb
dus als je via onze eigen site www.edraketvuurwerk.nl besteld en je wil toch liever het gratis vuurwerk van zena stuur dan even een mail en dan komt dat goed.
bestel je in de winkel mag je zelf kiezen.

Op deze site staan nog enkele andere artikelen die niet op edraketvuurwerk.nl staan, ook zijn de gratis cakes andere
Dus als je via Zena besteld krijg je cake gratis uit de zena collectie, en als je via edraketvuurwerk besteld 1 van Royal, klopt dat?

zo vanavond maar is even wezen buurten bij ed raket en ik moet zeggen de sfeer zit er weer goed in daar , bij binnenkomst merk je gelijk weer dat de winkel er één bij uitstek is , overal waar je kijkt staan dummy's hangen matten en posters er staan tv's met vuurwerk films enz enz ,HET IS DAN OOK WEER EEN TYPISCHE "ZENA " WINKEL BIJ UITSTEK ook de koffie en warme chocomelk ontbreekt er niet, en uiteraard is ed niet te beroerd enof te druk voor een gezellig praatje .

mensen in apeldoorn en omstreken THIS IS THE PLACE TO BE :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Let op van deze producten van zena hebben wij er nog maar 1
after midnight 27,25
chrystal 19,95
laughing sky 34,95
may day/launcher 39,95
star 69 47,25
thunderking xxl 35,-
galaxy 19 shots ass 79,-

op=op

ja haha het meeste wat er op staat verkopen we al niet meer.
hoe bedoel je dat met die gratis cakes ik snap het niet helemaal.
gr ed

In de winkelwagen bij het bestellen worden de gratis producten niet meer automatisch toegevoegd, bijvoorbeeld 50x binkies dan komt de Bougainvillea er niet meer automatisch bij. Denk zal het even, zal denk aan de site liggen. :)

In de winkelwagen bij het bestellen worden de gratis producten niet meer automatisch toegevoegd, bijvoorbeeld 50x binkies dan komt de Bougainvillea er niet meer automatisch bij. Denk zal het even, zal denk aan de site liggen. :)
ik heb geen idee maar ik kijk elke bestelling altijd na en als het niet klopt zet ik het er zelf bij.
maar let op er zijn ook producten waar je geen gratis vuurwerk bij krijgt.
als je bij het product op specificatie drukt dan kan je zien of dat product mee telt.
Ik heb even gekeken maar bij alle bestellingen van vandaag staat het er gewoon bij dus ik denk dat het wel goed is.

Back
Bovenaan