Pyroboy26
VWC lid
De winkel is bijna klaar donderdag 6 december gaan we open
De folders zijn klaar die hebben we gister opgehaald.
wij hebben er weer zin in.
Succes met de handel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De winkel is bijna klaar donderdag 6 december gaan we open
De folders zijn klaar die hebben we gister opgehaald.
wij hebben er weer zin in.
Let op op de zena site staan elke week goede aanbiedingen www.zenavuurwerk.nl/apeldoorn
Op deze site staan nog enkele andere artikelen die niet op edraketvuurwerk.nl staan, ook zijn de gratis cakes andere
Dus als je via Zena besteld krijg je cake gratis uit de zena collectie, en als je via edraketvuurwerk besteld 1 van Royal, klopt dat?
dit zijn nog wel oude foto`s ik ga deze week nieuwe maken.Ziet er goed uit mannen
dit zijn nog wel oude foto`s ik ga deze week nieuwe maken.
ja haha het meeste wat er op staat verkopen we al niet meer.Ik denk al, ik mis veel Zena producten op de fotos. De gratis cakes via de site werken niet meer, klopt dat?
ja haha het meeste wat er op staat verkopen we al niet meer.
hoe bedoel je dat met die gratis cakes ik snap het niet helemaal.
gr ed
ik heb geen idee maar ik kijk elke bestelling altijd na en als het niet klopt zet ik het er zelf bij.In de winkelwagen bij het bestellen worden de gratis producten niet meer automatisch toegevoegd, bijvoorbeeld 50x binkies dan komt de Bougainvillea er niet meer automatisch bij. Denk zal het even, zal denk aan de site liggen.![]()