Extreme Salute

Elburgersc,

Wat een geweldige bakken blijven het toch ook. Zeker in mijn ogen samen met de super 6 19 en de xplosion de mooiste bakken met de grootste boeketten!!!

Het blijft een lekkere bak deze! Nu zeer benieuwd naar de 2.0 die overigens niet verkrijgbaar is bij Wolff maar bij Vuurwerktotaal.

Zal wel aan mij liggen, maar volgens mij hebben die effecten van bovenstaande film heel veel weg van de 6-19 cakes en zou dit dus een om labeling kunnen zijn?

Het wordt imho tijd voor een VWC-lidmaatschaps-test.
Dit soort vragen zijn nergens voor nodig, je doet geen onderzoek zelf en zegt zomaar wat overal.

http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/index.php?core[navigationitemid]=1005&shop[view]=productlist

Je hebt nergens aangegeven wat de 'goede' is.
Je geeft een link naar google, waarom google als je gewoon op vwc kan zoeken?
Je zoekt niet eens op de site van kuiper-koekange, wat obviously de logische keuze is.

Ze hebben dus alleen de 2.0, de nieuwe 25 gr per schot versie, waar nog geen filmpjes van zijn dus.

Het wordt imho tijd voor een VWC-lidmaatschaps-test.
Dit soort vragen zijn nergens voor nodig, je doet geen onderzoek zelf en zegt zomaar wat overal.

http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/index.php?core[navigationitemid]=1005&shop[view]=productlist

Je hebt nergens aangegeven wat de 'goede' is.
Je geeft een link naar google, waarom google als je gewoon op vwc kan zoeken?
Je zoekt niet eens op de site van kuiper-koekange, wat obviously de logische keuze is.

Ze hebben dus alleen de 2.0, de nieuwe 25 gr per schot versie, waar nog geen filmpjes van zijn dus.

Omdat ik zelf geen ervaring met ES heb en ,wist ik niet dat de site van kuipers vernieuwd was ik heb er wel een bladwijzer van Kuiper.
Maar goed ,live on!

Voordat ik bepaalde opmerkingen naar mijn hoofd geslingert krijg over mijn volgende vraag. Ja ik heb zojuist alle 30 pagina's doorgelezen uit dit topic, maar toch zit ik met de vraag.

Op het moment dat Extreme Salute uitkwam bleken er, zonder weet van de winkeliers, meerdere versies te zijn.

Uiteindelijk na het uitwisselen van informatie hier zijn jullie samen tot de conclusie gekomen. dat er de versies 761-B1/B2/B3/B4/B5/B6 waren. Later heeft Vuurwerktotaal (als ik mij niet vergis), van de B4 en B6 versies een vernieuwde versie uitgebracht onder de naam A(B4) en B(B6).

Door de jaren heeft de kwaliteit van de cake een beetje op en neem geschommeld, maar vorig jaar was deze, mits ik het forum mag geloven, weer dik in orde.

Nu heb ik dit jaar een karton besteld van de normale versie, dus niet de 2.0. Over het hele topic staan filmpjes en lijstjes met welk nummer welke effect geeft. Toch zit hier verschil in. Aangezien ik de cakes in een show ga verwerken wil graag weten welke versie nu welk effect geeft.

Wie kan mij hier duidelijkheid in verschaffen. Ik heb het karton overigens besteld van Valk.

Alvast bedankt!

De Extreme Salute is inderdaad wat veranderd in de loop der jaren, kwaliteit was vorig jaar dik in orde, en ik zelf had ook veel moeite gedaan om het uit te zoeken, maar op het moment zelf klopte er niet veel van.

Ik denk dat je eerst moet weten uit welk jaar jou karton komt, dan heb je dat al goed, en kun je adhv filmpjes wat uitzoeken. :)

Back
Bovenaan