Zena Megastore Olen

Die zena event cakes zijn dat nou 2 cakes van 25 shots in 1 doos voor 60,- ?? of per stuk 1 cake?

Daar zijn drie uitvoeringen van : 2 boxen met 2 x 25 schots en 1 box met 2 x 35 schoten. Deze zijn ook in de actie en kosten nu per doos € 45,00.

head3.jpg

Klik hier voor deze leuke weekend actie: http://eepurl.com/Jg49z

Fantasy Island is erg mooi.. De andere vind ik maar zo zo..
Hoop alleen niet dat het vuurwerk ook de Engelse prijzen heeft :sad:

Deze box kost 75 euro,maar met LVC pas krijg je natuurlijk in olen nog eens 25 % ,dan wordt het 56,25,!! Dit voor een 90 shots 25 mm

Gaaf, dat jigsaw-concept. Ideale manier om de muur naar de buren geluidsarm mee te isoleren :D Nou nog een assortiment met één zo'n afbeelding op muurgrootte :bonk:

Hallo mensen weet iemand van jullie wat ze bij zena olen verkopen wat in de buurt komt van een supero vlinder ik bedoel qua knal,ik wil mischien nog een ritje maken.:bye:

Mamoth, trueno ligen op de zelfde hoogte als supero.
De Thunder cracker (zwarte doosje) zit er kwa knal net onder maar is door zijn prijs weer intressant.

Bedankt de thunder cracker zwarte doos heb ik al in huis daar verwacht ik toch wel wat van,maar na jou info zou ik ook voor wat kleine knal potjes kunnen gaan leuk speelgoed voor in de vooravond.het is als vuurwerk baby moeilijk kiezen zoveel keus heb ook al thunderclap pijltjes op mijn radar.nog maar ff een paar dagen over slapen en nog bedankt voor je reactie:bye:

Back
Bovenaan