[Dynasty] Mega Boost

Heb deze om 12 uur gedaan en vond het een topding. Eerst denk je (en het publiek) van: "oh, leuk ding hoor", en als hij dan echt begint te blazen krijg je een leuk wow effect :)

2 tegelijk is toch een aardige bak met herrie hoor, en de mooie gekleurde mines maken het af. Absolute topper.

34zey2w.png

Heerlijke bak was dit :cool:
Gekleurde mines waren zuiver van kleur en de tempoversnelling was top!

Dit product dit jaar helaas weer niet gehad, wil hem graag een keer in de straat zien, en dan het liefst per 2 of meer.

Ach dit jaar nog een kans, ik blijf het een top product vinden, alleen is de prijs wat aan de hoge kant.

vind het heerlijke blokje maar dit jaar laat ik hem mooie staan 61 euro vind net wat te veel..
hopelijk is bij de plantenhal weer in de aanbieding dan komt wel op me lijst maar even afwachten

Binnen 2 jaar na introductie gewoon een joetje omhoog. Op de brandstapel met dat tuig. Ik kan echt pissig worden om dit soort verhongingen.

kijk nu is goed na het filmpje hier boven..
mij viel het gister op de demo ook al op..

De Rechter knalde als van ouds lekker luid..
Maar de linker... is dat een Nieuwe.. want het verschil vond ik namelijk erg groot!!
De linker bleef echt een flink stuk achter in knal wat je niet goed hoord op film..
Erg wisselende kwaliteit dus...
Heb je geluk heb je een dikke knal cake met oudjaar..
Heb je peg dan heb je een prut knal cake waar je ook nog eens teveel voor betaald..
Nee niet echt constand van kwaliteit en uitwerking!

Back
Bovenaan