Harry Loots [Baarle-Hertog]

de vraag om registratie is dus dat je je persoonsgegevens geeft aan een vuurwerkwinkel in Belgie. Wil je van sommige acties profiteren dan moet je aangemeld zijn. Dus mijn vraag is eigenlijk: Is het veilig als ik me registreer?
greetzzz

dat wilde ik gewoon ff horen. Ben gewoon benieuwd wat ze te bieden hebben voor mensen die geregistreerd staan that's all.
greetzz

Registereren lukte bij mij niet echt goed, ik kreeg wel een bevestigingsemail maar zodra ik mij wilde inloggen op de site kreeg ik de melding dat het emailadres onbekend was/is ?

de vraag om registratie is dus dat je je persoonsgegevens geeft aan een vuurwerkwinkel in Belgie. Wil je van sommige acties profiteren dan moet je aangemeld zijn. Dus mijn vraag is eigenlijk: Is het veilig als ik me registreer?
greetzzz

Naar mijn idee is het gewoon veilig om je te registeren, ten eerste je registreert je alleen maar en ten tweede er worden worden er echt niet zoveel persoonsgegevens gevraagd die je eventueel ook nog kunt invullen met je nicknaam oid.

nieuwsbrief van Loots 24/09/2011

EXTRA KORTING OP DE 19SH ASSORTED VAN PYROSTAR!!
verkrijgbaar vanaf woensdag 28 september

Dit 19shots assortiment bestaat uit 4 multi-effectpotten & 2 single effect potten, met een goed tempo heldere boeketten en telkens een 2 shots finale. De stuksprijs van de potten bedraagt €18, hetzelfde als in 2010! De aanbiedingen zijn dit jaar wel wat forser, dus hiermee kan je lekker veel voordeel doen!

De normale vaste aanbiedingen zijn:
3 voor €50 = €4 korting
6 voor €90 = €18 korting

NU EXTRA PROMO! - SLAAG NU JE SLAG!
3 voor €45 = €9 korting
6 voor €80 = €28 korting

1.jpg

Je "6 x 19sh assortiment pyrostar" aanvullen met een mooie finale pot en het bedrag afronden op 100€?

Hiervoor adviseren wij de Chry Crackling van Original.
Deze waaier schiet 5 x 5 chrysanten boeketten welke daarna een knetterflits geven die de ganse straat mee verlicht. Ontzettend breed effect! De normale verkoopprijs is €25, bij Loots Vuurwerk krijgt u hem voor €20 erbij bij aankoop van het 19shots assortiment hierboven.

1.jpg

Dit staat op de website van Loots.
Nieuwe product op komst van Wolff Vuurwerk!
Teaser: P**ter: €29!

Weet iemand over welk product het hier gaat?

Nou je moet 50 meter doorlopen en dan zie je Zena al staan. Maar als je binnenkort gaat, nog even wacht dan is de Tabac O Tiek open en die zit tegenover Loots.

Ik ga in oktober dus dan is tie open, Gezellig winkelen denk ik;-)
Denk ook dat ik de vrouw maar ff in centerparcs laat zitten ;-)
greetzz

Als het de panter is dan is dit wel een heel mooi potje voor 29 euries.
Ben benieuwd wat de prijs nog doet als je hier karton van koopt :D

Hier nog filmpje van thundershow.nl

1 x panter
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan