Harry Loots [Baarle-Hertog]

Leuke cake die Strobe World, maar 24euro vind ik persoonlijk wat te hoog. Bij de salon kost deze geloof ik 17euro en dat vind ik een betere prijs. Al is het natuurlijk bekend dat Loots de prijzen net wat hoger gooit dan de Salon.
Toch leuk dat deze ook in Baarle te krijgen is.

Filmpje van Vannelle:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

het enige nadeel aan de nieuwe site is dat als je je wachtwoord bent vergeten, je het niet opnieuw kunt maken, of een ander krijgen!

Dan schrijf je je wachtwoord op, het is namelijk geen belangrijk wachtwoord waar mensen in je omgeving iets aan hebben.

Prachtig hoe ze het op de website hebben staan die foto. Hopsa lontjes bij elkaar en gas erop.

3.jpg

hoelang duurt het voordat je een mailtje krijgt van loots bij registratie??
er staat dat de mail is verzonden maar heb na een half uur nog steeds niets gehad?

EDIT: sorry hij stond bij junk:bonk::frusty:

Terug in voorraad! Chry crackling

Terug in voorraad! Chry crackling

Rechtstreeks van de website van Harry Loots:

ABSOLUTE TOPPER

Nieuwe zending 2010! Dit is absoluut de beste Chry Crackling ooit gemaakt!
De pot schiet 5 x 5 chry boeketten gevolgd door een knetterflits die de ganse straat verlicht! Ontzettend breef effect!

aanrader voor elke vuurwerkliefhebber! Neem hem mee en maak je buurman jaloers!

Normaal €25, NU! : 1 voor €23

1.jpg

Bron: http://www.lootsvuurwerk.nl/

EDIT: hmm, lees ik daar nou nieuwe zending 2010?!?

Laatst bewerkt:
Nieuwe zending in 2010 omdat deze misschien nog beter was dan de zending in 2009 en deze dit jaar ongewijzigd is gebleven ten opzichte van vorig jaar?

De nieuwe (2011) versie had toch een doos eromheen zitten, en dezen niet op de foto..

Dus misschien bedoelt hij dat met de 2010 versie.

Rechtstreeks van de website van Harry Loots:

ABSOLUTE TOPPER

Nieuwe zending 2010! Dit is absoluut de beste Chry Crackling ooit gemaakt!
De pot schiet 5 x 5 chry boeketten gevolgd door een knetterflits die de ganse straat verlicht! Ontzettend breef effect!

aanrader voor elke vuurwerkliefhebber! Neem hem mee en maak je buurman jaloers!

Normaal €25, NU! : 1 voor €23

image

Bron: http://www.lootsvuurwerk.nl/

EDIT: hmm, lees ik daar nou nieuwe zending 2010?!?

Dit is precies dezelfde tekst als van vorig jaar, dezelfde versie als vorig jaar en dezelfde prijs als vorig jaar...

Dit is precies dezelfde tekst als van vorig jaar, dezelfde versie als vorig jaar en dezelfde prijs als vorig jaar...

Dat heb je goed onthouden! Ik kan het mij niet herinneren maar als jij het zegt geloof ik dat meteen hoor! Denk dan ook dat ze die tekst gewoon gekopieerd hebben en op de homepage hebben geplaatst. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ook Loots de nieuwe versie heeft, die oude waren immers volledig uitverkocht. Gemiste kans, maar wie weet passen ze de tekst en de foto nog aan!

Grappig dat dit inderdaad onthouden wordt. Leuk om dit zo terug te zien op het forum. Zo zie je wie er graag met vuurwerk bezig zijn. Een gemiddeld persoon was dit niet opgevallen :D

+1 voor mollyman, -1 voor loots!

Hadden ze dan niet op zijn minst het jaartal kunnen veranderen, om het geloofwaardig te maken?

Klopt teks is inderdaad van vorig jaar gekopieerd. De nieuwe zending heeft gelukkig dezelfde kwaliteit (even breed, even vol en even goede timing) als vorig jaar, en dit weten wij niet van de groothandel maar door zelf te testen. Het positieve is dat de cake dit jaar in een doosje zit waardoor hij veel stabieler is. Wederom een topproduct dus. Even zien hoe ik 1-1 moet maken.

De tekst is aangepast:

ABSOLUTE TOPPER

Nieuwe zending 2011! Dit is absoluut de beste Chry Crackling ooit gemaakt!

Bron: http://www.lootsvuurwerk.nl

Nu van "breef effect" nog even "breed effect" maken... :wink:

Ennuh:

Even zien hoe ik 1-1 moet maken.

Met een leuke actie voor VWC-leden scoor je niet alleen de 1-1 maar meteen het winnende punt... :)

Nee hoor Pieter doet het al goed zat met een onwijs breed assortiment, ze nemen in feite alle topproducten van alle importeurs in Belgie waardoor ze eigenlijk geen slechte producten hebben.

Nee hoor Pieter doet het al goed zat met een onwijs breed assortiment, ze nemen in feite alle topproducten van alle importeurs in Belgie waardoor ze eigenlijk geen slechte producten hebben.

Niet alleen dat. Ze hebben spullen die elders uberhaupt niet te krijgen zijn volgens mij. Denk aan wat Weco spulletjes.

Speciale actie voor vuurwerkcrewleden:

Roep bij je bestelling "vuurwerkcrew!"

We hebben proberen voor iedereen wat leuks te zoeken, losse knal, matten en potten.

acties
Spaanse knalactie
Pakket van de 2 doosjes extra harde nitraten en 1 doosje extra harde vlinders.

Knallers zijn gemaakt volgens spaans productieproces.

1 x supero 5st: €4,50
1 x mammoth 10st: €8
1 x bombero 5st: €5

•Los €17.50, PAKKETPRIJS : 1 voor €15
vuurwerkcrewpromo t.e.m. 25/09/2011: 2 pakketten voor €27.50

1.jpg

20.000 rol horsebrand

normale prijs: €20
vuurwerkcrewpromo tot 25/09/2011: €15

1.jpg

Outblast 500gr 61sh
Nieuw in ons assortiment 2011!

Eerste CE gekeurde 500gr batterijen in België!
Productie en kwaliteitscontrole door Tristar (BE)!

De pot schiet telkens in salvos van 7 schoten tegelijk welk zorgt voor een prachtige vuurwerksensatie in de lucht, in de finale gaan er maar liefst 12 schoten tegelijk, een moment om kippenvel van te krijgen. DIKKE AANRADER

Zeer grote uitwerkingen en heldere kleuren!
3 verschillende verkrijgbaar

•1 voor €42.5
•vaste aanbieding : 2 voor €75
vuurwerkcrewpromo tot 25/09/2011: 1 voor €35
2.jpg

Back
Bovenaan