City Lights

Ik had ook graag wat meer kleur gezien, maar de kleuren die er wél in zaten vond ik erg mooi! Hopelijk wordt er wat mee gedaan en heeft hij dit jaar meer kleur, maar ik ben bang van niet...

Mooie film, kleuren komen goed over, en geeft ook aan dat dit echt wel een mooie cake is, zeker zo per 2 in een mooi tempo. :D

Zo heb ik dit in ook ervaren. Net zo als de nieuwe Earcatcher. De eerste City Lights was echt retegoed, maar daar is niets meer van over.

Zo heb ik dit in ook ervaren. Net zo als de nieuwe Earcatcher. De eerste City Lights was echt retegoed, maar daar is niets meer van over.

Echt super jammer dit. De kleuren lijken mij flets. Heb m alleen dit jaar nog niet live gezien zeg ik erbij.
Zou t uit een andere fabriek komen o.i.d?

potverdikke wat jammer nou .
dit was 1 van mijn favoriete cakes van bonnfire .
ik heb al 2 jaar achter elkaar bonnfire .
dit is dan het laatste jaar .
heel jammer :sad:
ik vind het nieuwe label er lelijk uit zien trouwens

Jemig wat een schijn nog van de prachtige cake zoals die in 2009 (of 08?) op de markt kwam...eeuwig zonde.

Ik heb bij ano vuurwerk een "oude" gekregen uit 2009! Ik neem aan dat ik van de oude heldere kleuren mag genieten! YES!

Bij mij kun je hem voor €29 krijgen! :) nee grapje. ik ben namelijk zelf ook al verliefd op de oude 2009 versie en ik was dus ook blij verrast dat ik die bij mijn bestelling zag zitten:)

Ik had zoals gezegd de 2009 versie en die was dus ook echt fantastisch. Super heldere kleuren die je niet snel tegenkomt in andere cakes en ook erg grote boeketten. Hij zorgde ook voor een flink gevulde lucht:) hij schoot namelijk alles er in 15 seconden eruit. Dat was wel minder omdat je bij deze cake per boeket er echt van kan genieten. Maar kijken of ik hem aan het einde van het jaar weer neem.

Back
Bovenaan