City Lights

Hmm, gaat wat sneller dan op 't productiefilmpje. Zijn de kleuren in 't echt gewoon goed fel? want op 't filmpje komen ze wat flets over.

Klopt Richard, op het filmpje van Pieter komen de kleuren inderdaad flets over.
Toch wel moeilijk lijkt mij om het goed op film te krijgen.
Maar ik kan je garanderen dat de kleuren heel erg fel en mooi zijn.
Voor de mensen die van een cake houden met veel kleuren er in, is deze zeker een geschikte.
En de cake ramt er ook nog eens op los, goed tempo.
De effecten zijn standaard, peony,s, maar worden ondersteund door blink.
Ik blijf het een topper vinden.

1e wat me opviel bij deze cake, waren de kleuren. Na hem 2x live te hebben gezien weet ik het zeker: hebbe hebbe hebbe :D!

Fred, Kan je de effectomschrijving uitbreiden met: yellow and pink dahlia with white strobing.

Deze hebben ze nu ook bij Steenbergen! Smullen maar!

Ik heb deze doorgelont, wat echt een ziek mooi effect gaf. Hij bleef maar doorschieten en de kleuren zijn echt heel mooi. Ik kreeg ook nog complimenten op het mooie geel wat in deze cake zit:D

Vond het een zeer mooie cake, fraaie kleuren en een mooi tempo.
Heb een straatfilmpje gemaakt, kwaliteit is helaas wat minder;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hierbij mijn filmpje van de City Lights.Ook hier is de kwaliteit niet optimaal van de camera dan.De cake is een toppertje.

Wauw, wat heb ik staan genieten van deze sublieme kleurencake. Prachtige composities van mooie, felle kleuren. Goed tempo, goede boeketvorm en perfect afgewerkte qua effect. Niet alleen één van de mooiste cakes van de avond en van Bonfireworks, maar één van de mooisten die ik ooit heb aanschouwd. Pracht van een ding. Wat een kleuren.

Zoals hierboven al wordt gezegd, de kleuren zijn fantastisch. Ook door de wat mindere vuurwerkkenners werd mij een compliment gegeven over de kleuren van deze cake. Nog een topper van Bonfireworks!

De City Lights is een topper van een cake.
De mooiste kleuren bij elkaar verenigd in een oase van geweld van hard beukende peony,s. En hij schiet heel breed.
Ongelooflijk wat er allemaal uit dit kleine potje komt.
Voor mij een van de beste uit deze collectie

Wat een gruwelijke cake dit. Erg mooie kleuren en wat een boeketten, heerlijk breed. De term less paper more fireworks geldt ook zekers voor deze cake. Volgend jaar meerdere malen in de collectie!

De kleur uitvoering en de brandtijd van de sterren is wat opvallen in deze cake, echt een heel goed product. Size doesn't matter!

Deze cake staat in mijn top 3 van afgelopen O&N!!
Helaas ging hij bij ons tegelijk met een profblokje van een van onze buren af.
De boeket grootte en de burst deden er echter totaal niet voor onder. Alleen het tempo lag lager.
Zeer mooie heldere kleuren, schitterend!

Filmpje City Lights 2009-2010:

Wow, wat bizar veel mooie kleuren zitten er in deze cake verwerkt, ik kan het mis hebben maar volgens mij vrij zeldzaam.

Conclusie zoveelste Topper van Bon.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

jammer genoeg ook weer niet echt lekker op film:frusty:

:bye:

Laatst bewerkt:
Zoals iedereen hierboven ook al zegt, zijn de kleuren in de cake erg helder en fel. Daarnaast ook nog eens boeketten met een burst en grootte waar je u tegen zegt.

Dit is echt een statement naar andere importeurs. Bonfireworks laat zien dat mooi niet alleen uit grote potten komt.

Volgende jaar maar weer op zoek naar Bonfireworks.

Back
Bovenaan