City Lights

Ik dacht dat je deze cake ook vooral koopt om de kleuren die er in verwerkt zitten. Waren de kleuren wel gewoon goed als vanouds?

Kleuren waren naar mijn idee onveranderd (misshien dat de effecten wat minder lang zichtbaar waren). Hele mooie felle witte blinkers met mooie gekleurde parels. Ik blijf erbij dat deze in de straat toch behoorlijk opvalt (zeker met 2 tegelijke ala demo 7kamp), hoewel het 'm bij deze cake niet te doen is voor de enorme burst en boeketgrootte.

Ja, dat klopt, hoop dat dat zilver bedoeld wordt ipv goud. Vind eigenlijk juist dat die gekleurde parels daardoor mooi tot hun recht komen, binnen dat blinkende zilver.

het was al laat gisteren;) Ik bedoelde inderdaad het zilver. Dit overheerste me veeeel te veel waardoor de mooie speciale kleuren niet meer naar voren kwamen. Jammer.

Ik denk dat ik hem van de lijst haal. Rubro heeft ook een aantal cakes met mooie kleuren, daar zit vast wel een leuke vervanger tussen.

Mwa zit ook een beetje te twijfelen...laat hem voorlopig gewoon staan (heb m al 2x besteld). Wellicht dat hij in de straat reuze meevalt.

zag gisteren nog de demoshow in Hoogkerk waar exemplaren van vorig jaar geschoten werden. Goud hoort daar absoluut niet in, kleurverstorend.

Inderdaad. In Hoogkerk gingen zowel oude als nieuwe exemplaren de lucht in. Ik kan met zekerheid zeggen dat de oude City Lights beter was dan de nieuwe. Er is ingeleverd op helderheid van de kleur, boeketgrootte en kleurvariatie. Nu is het nog steeds een goede cake, maar niet méér dan 'goed'. Het is niet meer die topper van vorig jaar.

@Jean-paul, weet jij toevallig of de 2010 of 2009 versie van de Citylights is geschoten op de demo van 7kamp?

Jammer, vond m namelijk best aardig wat ik zo zag op de filmpjes die daar gemaakt zijn. Naja, we zien het wel op de 31e.

Toen ik begon met het maken van m'n lijstje voor 2010/2011 wist ik zeker dat ik deze erbij wilde hebben, de 2009 versie was echt een topper.

Nu is het nog steeds een mooie cake, maar het supergrote multicolour boeket is weg, het is allemaal wat magerder geworden... Jammer!

Het was net als Wodka Blue 'gewoon' een mooie cake, er zaten wel erg mooie kleuren in, maar het had inderdaad allemaal net even beter gekund.

De kleuren waren nog steeds heel goed en helder. Een prima pot voor het geld, maar volgend jaar ga ik proberen de meer aparte stukken vuurwerk te schieten. Dat geeft over het algemeen toch meer WOW effect. Dit zijn gewoon kleurrijke peonies.

dit jaar voor het eerst bonfireworks gekocht dus ik weet niet hoe hij voorgaande jaren was. maar ik vond deze boeketten juist ongelofelijk groot! ik stond wel ff te kijken van de grote en de mooie heldere kleuren die eruit kwamen.

had deze dit jaar voor het eerst en vond het een zeer mooie cake! grote boeketten en aardig heldere kleuren! voor 24.95 een aanrader!

deze had ik vorig jaar ook al en moet zeggen dat hij wel minder is geworden. maar het blijft gewoon in vergelijking met andere cakes een erg goede. heerlijk grote boeketten, harde bursts en super heldere kleuren. zeker weer de moeite waard.

Ja ook over deze cake ben positief, heerlijke felle kleuren temidden van witte blinkers gecombineerd met harde bursts. Ook deze per 2 geschoten, leverde een leuke 'sterrenpracht' op!

Ik vond deze wat tegenvallen. De effecten zijn wel groot, maar helaas overmatig zilver. Had graag meer kleur gezien. Deze laat ik volgend jaar staan.

Back
Bovenaan