Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb mij nooit echt in Rubro artikelen verdiept omdat er in deze omgeving gewoonweg geen verkooppunten zijn die het verkopen, maar als ik al die filmpjes bekijk wordt ik toch zeer enthousiast van wat ik allemaal zie
Deze nummer 2 vind ik zelf de topper van de 5 event cakes omdat ik blauw als mines en de pearls in de lucht gewoonweg een fantastische kleuren combinatie vind.
Ben benieuwd met wat voor nieuwe artikelen Rubro dit jaar nog meer de markt wil gaan veroveren.....
Meer elite dan dit kan niet! Nou snap ik ook waarom ze dit Event cakes genoemd hebben, wát een topper! De uitblinker van de avond op de demo van Vuurwerk Discount!
Gigantische boeketten, die ook nog eens goed vol waren en prachtig van kleur! Het goud was super mooi dik en bleef goed hangen, en het blauw was ook subliem.
Puur genieten
Echt een topper van de bovenste plank. Harde burst en onwijs brede boeketten. Goud en blauw doen het bij mij altijd goed! Maar deze is toch echt wel erg mooi!
Op het filmpje hierboven is volgens mij wel te zien dat de linker anders is dan de andere 2. De linker heeft alleen goud met blauw en die andere ook nog de zilveren palmen met rood erbij, of vergis ik me nu?
Ik kan me namelijk mijn eerdere verbazing nog herinneren na het zien van het Chinese filmpje, alleen goud met blauw, dat de eerste demo filmpjes ook zilveren palmen met rood lieten zien...
Wel gewoon een hele mooie cake (beide versies) dat wel!!!
Dat viel mij ook op. Dit was bij Event Cake 3 ook, die had ipv groen met paars, geel met paars! Wel heel mooi, mooier zelfs, maar of het de bedoeling is..
Ga er maar van uit dat je alleen de versie krijg die bestaat uit goud en blauw, dit is de goede!
Na 5 minuten had ik eindelijk de lont gevonden.. die bleek dus bovenop te zitten
Mooie cake met grote, volle boeketten. Een erg goede cake, zoals ik al had gezegd na de demo!
Sow.. ook deze stond hier in de straat.. wat een geniale bak zeg!
Super grote gouden effecten en prachtige blauwe mines.. echt een staaltje topvuurwerk!
Vond deze toch wat tegenvallen. De burst was geweldig, maar ik vond de afwerking van de effecte te wensen overlaten. De finale was wel gaaf. Er is niet heel veel mis met deze cake, maar ik laat m volgend jaar wel staan, er zijn betere potten te krijgen.
Dit jaar stond deze cake dan eindelijk in mijn straat en wat maakt deze cake het waar. Al mijn verwachtingen van deze cake klopten. De verscheidenheid van goud en blauw effecten maken dit echt een pracht cake.
ik had er dit jaar 2, alleen heb ik ze per stuk geschoten. mijn plan was eerst om ze allebij tegelijk te schieten maar na alle goede verhalen wilde ik dubbel genieten.
ik moet eerlijk toegeven dat ik een klein beetje teleurgesteld was.
deze cake heeft een zeer machtige burst en erg brede effecten maar de effecten waren niet super vol.