[Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

Het is toch erg bijzonder hoe vanuit de koker van de VVD die “voorwaarden” rolden en vooral de VVD zelf nu schittert van afwezigheid en slechts nog tekent bij het kruisje? Voor rechts-liberaal beleid hoef je daar ook niet meer aan te kloppen. Maar waarom deze poppenkast met voorwaarden? Wie houden ze daar nu al een jaar mee voor de gek?
Iets met vertrouwen in de politiek

Probleem is dat wij liefhebbers slechts een heel klein stukje van de maatschappij zijn. En kennelijk wil de centrum-rechtse kiezer van VVD nu toch ook een verbod. Dat zal binnen de partij vast wel onderzocht zijn?

Met dank aan het jaren negatief wegzetten van vuurwerk, waardoor iedereen, links & rechts, er nu weinig moeite mee lijken te hebben dat vuurwerk verdwijnt. En dus zal vrijwel niemand, wellicht op ons liefhebbers na en een paar ondernemers, de VVD afstraffen. De gewone huisvader die vuurwerk “wel leuk” vond maar pas op 27 december bestelde zal zich tegen verkiezingstijd allang niet meer afvragen hoe dit nu eigenlijk allemaal tot stand kwam. Ze komen er dus gewoon mee weg. Het onderwerp heeft helaas al een veel te negatieve insteek / minimaal draagvlak om het land nu in opstand te laten komen. En wij druipen helaas af…

Waar het vroeger hier ging over vuurwerk zijn we de laatste jaren hier meer met politiek bezig dan met onze hobby. Ik begrijp het maar het is wel een triest gegeven. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik ga doen dit jaar, optie vakantiehuis Duitsland ga ik niet aan beginnen maar stoken voor de deur is eigenlijk voor mij ook geen optie i.v.m. de buren in mijn straat. In mijn straat woont maar 1 Pyro en dat ben ik ;)

Waar het vroeger hier ging over vuurwerk zijn we de laatste jaren hier meer met politiek bezig dan met onze hobby. Ik begrijp het maar het is wel een triest gegeven. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik ga doen dit jaar, optie vakantiehuis Duitsland ga ik niet aan beginnen maar stoken voor de deur is eigenlijk voor mij ook geen optie i.v.m. de buren in mijn straat. In mijn straat woont maar 1 Pyro en dat ben ik ;)
Aangezien iedereen toch klakkeloos aanneemt wat er geroepen wordt zeg je gewoon "ik heb een ontheffing hoor, dus niets aan de hand" :D

Back
Bovenaan