HBL fireworks

Had the big Jonhy. 300 shots 20mm en de 20 en 25 mm singleshots.

20mm singleshots goed en de 25 supergoed! Dikke klappen komen daar vanaf.

Blok was super! Mooie opbouw en goede effecten en goede spreiding en burst! En de salutes hierbij waren heerlijk hard!

Had the big Jonhy. 300 shots 20mm en de 20 en 25 mm singleshots.

20mm singleshots goed en de 25 supergoed! Dikke klappen komen daar vanaf.

Blok was super! Mooie opbouw en goede effecten en goede spreiding en burst! En de salutes hierbij waren heerlijk hard!
Ging de afhaling makkelijk en snel?

Hebben zelf de Maffioso gehad hier. Heerlijk ramblok was dat en een zeer goede introductie voor ons met HBL geweest. Burst en spreiding was echt heel goed, hangtijd van de boeketten mag nog een beetje aan gesleuteld worden. Maar die salutes gaan niet normaal hard en overtreffen de meeste importeurs met vlag en wimpel. Absoluut aanrader om eens te gaan kijken bij HBL wat ons betreft!

Ik was er op de eerste verkoopdag, toen stond er een aardige rij buiten. Zowel voor bestellingen als losse verkoop. Ik heb zo'n 3 kwartier moeten wachten. Verder vriendelijk personeel en goed geholpen!

We hadden vooral wat uit de Salute lijn voor mijn zoon, en dat was echt top spul !!
Was er de 30e voor afhalen en ook dat was een zeer prettige en snelle ervaring. Zal er zeker weer bestellen.

Was er rond 8uur denk ik, eerst naar Passion4pyrogegaan. Had niks besteld en de salutelijn in de losse verkoop meegenomen. Was goed druk binnen en mensen werden gedoseerd binnen gelaten, wat goed werkte.

Prima snelle afhandeling en volgens mij werd iedereeen snel geholpen. Door mijn eigen fout had ik niet de bon na betalen ingeleverd, daardoor duurde het 20 minuten extra. Eenmal wel gedaan met 10 minuten weer buiten.

Aanrader deze winkel

Back
Bovenaan