HBL fireworks

Ik denk dat hij bedoeld dat de fabrieken op dit moment nog steeds mondjes maat draaien. Veel fabrieken liggen nog steeds (gedeeltelijk) stil en dat heeft wel degelijk consequenties voor heel Europa op F2 en F1 gebied. Dat er flink minder vuurwerk beschikbaar zal zijn (ook in Duitsland) is al wel een feit. Eerste week november is het laatste peilmoment om duidelijk te krijgen wat allemaal deze kant op kan gaan komen.

Hier sluit ik me bij aan, het is gewoon een lastig jaar voor de producenten dus automatisch ook voor de wederverkopers en voor ons als liefhebbers.

Heb alle vertraagde Pro Xplosion en SR Pyro omgezet naar Startrade/Draco omdat deze voorraden naar ik begrijp fysiek op voorraad liggen bij dealers. Funke/Argento/Iskra/Albert had/heeft ook gewoon (ruime) voorraden bij de dealers liggen dus ik denk dat deze spelers gewoon hun zaken beter op orde hebben.

Dat is mijn persoonlijke kijk op de zaken zoals ze er nu voor staan. Ieder heeft recht op zijn eigen kijk op de zaken uiteraard.

De importeur die alle winkels beleverd net over de grens zit helaas achter slot en grendel. Hierdoor krijgen veel winkels geen (tot weinig) leveringen en nieuwe artikelen meer. Zie ook vuurwerkduitsland, Langenberg, Passion4Pyro, FWS o.a
Sommige winkels zullen nog wel e.e.a. hebben maar het gaat zuinig worden kan ik je vertellen.
Maak er nou geen spook verhaal van wat niet klopt. Een importeur zit vast. Die levert lang niet alles langs de grens dat is grootste bullshit die er is.

Het betreft een groter merk uit CZ en en zijn eigen merk.

Dat merk uit czwordt ook via andere importeurs in Duitsland geleverd.

Het grootste probleem is de grotendeels grote productie stop ivm de ontploffing en zomer stop in China. Waar tevens alle importeurs/merken last van hebben in europa.

Back
Bovenaan