Via vuurwerktoppers zelf bevestigd.En weet je dit op basis van de verschillende filmpjes of heb je een andere bron?
We zullen de omschrijving van de Thunder Strike aanpassen want we hebben de howling uit dit artikel moeten halen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Via vuurwerktoppers zelf bevestigd.En weet je dit op basis van de verschillende filmpjes of heb je een andere bron?
Top, dankjewel!Via vuurwerktoppers zelf bevestigd.
We zullen de omschrijving van de Thunder Strike aanpassen want we hebben de howling uit dit artikel moeten halen.
Helaas exact dezelfde ervaring met de Thunder Strike. Het was natuurlijk een risico, maar toch erg jammer.Heb zelf een nare smaak achter gehouden van deze lijn, ondanks gewoon neutrale verwachtingen gezien ik de 1.3 niet bekeken heb.
De meeste effecten opzich niks mis mee, de palmen waren waarvoor ik deze thunder strike had gekozen en die waren goed te noemen zo ook de dahlia sterren.
Het goud….. weinig vulling ontzettend zwakke burst
Mede door de extreem lange pauzes, weinig vulling en ongelijkheid in effect zal ik ProXplosion niet opnieuw halen.
Het is dat ik persoonlijk niet meer dan 125€ heb betaald voor deze waardoor ik al met al genoten heb, maar had zeker op de avond spijt proXplosion als afsluiters te gebruiken.