Thunder Strike *Nieuw 2025*

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: HQN98S
Artikelnaam: Thunder Strike
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 1933 gram
Aantal Schoten: 98 schoten
Effectomschrijving: De Thunder Strike opent opent met extreem luide howling tails, gevolgd door neon dahlia's en red ghost effecten. De donderslag van de straat!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: Info volgt
Tijdsduur: 58 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: € 199,99,-
68602b63a8ec2_700x700.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk is dit toch wel mijn favoriet uit deze lijn..
Ze hebben hem alleen wel aangepast in vergelijking met de eerste filmpjes 😔

Ik vind dit echt een ongekend dikke bak, zeker met de fluiters. En dan die dikke palmen en crackling palmen. Echt helemaal in mijn straatje, zou hem zelf zo ontworpen kunnen hebben. :p

Wel de 1.3G variant uit DE in dit geval.

Dit filmpje is wat meer realistisch, nog steeds een ongekend dikke bak!
Zou echt zonde zijn als die zonder howling tails geleverd gaat worden, op basis hiervan o.a. besteld om te starten om 0:00 uur.
Weet iemand dit?

Dit filmpje is wat meer realistisch, nog steeds een ongekend dikke bak!
Zou echt zonde zijn als die zonder howling tails geleverd gaat worden, op basis hiervan o.a. besteld om te starten om 0:00 uur.
Weet iemand dit?
In post #2 staat de Nederlandse versie waar de howling niet meer in zit. Heb hem ook besteld na de video van de 1.3 versie, maar ga hem toch lekker aanschouwen zoals die verkocht wordt in Nederland de 1.4

Vind dit ook de mooiste van deze lijn samen met de Nitro cake. Maar het pakt me nog niet helemaal, vind die eerste waaiercake niet supermooi en het tempo wat twijfelachtig.

Ik
Idd zitten hier geen howling tails meer in
klopt. Als ik het goed begrepen heb waren ze nog net op tijd om de fluit er uit te halen ivm het verbod dat in de lucht hing. We weten nu dat dat dus gelukkig niet door gaat, echter wat de aanpassing alweer een feit. De filmpjes op de site zijn de filmpjes van de producten zoals ze zijn.

Back
Bovenaan