Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Ja inderdaad Lesli.Zo hier zou ik ook voor in zijn. Laatste keer was bij lesli,maar dat is ookal weer een tal jaar terug.
Gewoon een leuke meeting met de oude garde! Was altijd zo leuk en gezellig.

Ga je nog een keer op mijn berichten reageren?Heeft iemand het bezoek adres en openings tijden
Heeft iemand het bezoek adres en openings tijden

Zou tegek zijn. Ik wil best met een BKV stand staan.![]()

De vraag is doorgegeven en we gaan erover nadenken. Omdat de regelgeving in de laatste jaren nogal veranderd is kan je alleen nog met cat1 overdag stoken en dat kan en zal de uitwerking op de dvd, mocht die er komen, zeker beïnvloeden.Met veel plezier bekijk ik en velen met mij de Vuurwerkmuseum dvd's elk jaar weer. Het hoort echt bij de voorpret. Jullie hebben als geen ander de sfeer van het ophalen, jullie liefde voor kwalitatief hoogwaardig vuurwerk, grijslont en het plezier onderling perfect op beeld weten vast te leggen. Echt prachtige items komen er voorbij.
Zoals het er nu naar uitziet kunnen we voor de laatste keer legaal inkopen en legaal afsteken in NL. Zou het niet fantastisch zijn als het museum dit jaar weer wat beelden maakt van het afhalen en het afsteken met o&n? En dan niet als titel: we moeten een mat. Maar iets van: de Museum mannen knallen nog één keer of iets dergelijks. Ik denk dat veel liefhebbers met plezier dit soort beelden zouden bekijken.
Hoe staan jullie hierin?
@roelwijngaarden[/
[/QUOTE]
- er niet aan denken om 90% van de video m'n eigen hoofd in beeld te hebben..Ik wil eigenlijk niet zo vroeg in het jaar al lopen rondvragen en zo, maar ik ben wel benieuwd of er weer eens zo'n VuurWerkMuseum meet plaats gaat vinden, met allerlei oud vuurwerk, tentoongesteld voor liefhebbers?
).